Een ander soort frustatie dan blik op 4 wielen.

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Een ander soort frustatie dan blik op 4 wielen.

Post by Drake »

Voor nu even tijd voor een ander soort frustatie dan koppakingen aandrijfassen en injectiesystemen die weigeren ;) , een die je niet zo makkelijk kan repareren met Duct-tape en Mcguyver oplossingen:

2 weken lang doet ze alsof ze smoorverlieft op je is, en dit keer was het wederzijds, leuke dingen gedaan met elkaar en de nodige 10 tallen sms'jes naar elkaar sturen je kent het wel ;)

Opeens krijg je 3 dagen lang compleet niks meer te horen en neemt ze de telefoon e.d niet op. En dan komt je opeens 'svonds om 12 uur op msn vertellen dat er een ander is.... jup ook ik moet eraan geloven aan het geweldige standaard cliche verhaal wat je normaal alleen in boekjes en filmpjes tegenkomt bla bla bla enz.En als klapt op de voorpijl blijkt je vervanger nog een soort jopie popie figuur te zijn ook.

Liefde? Welke liefde was er dan uberhaupt? en blijkbaar is vertrouwen in mensen heel lastig te vinden.

Gelukkig ben ik vrij nuchter en hoewel ik er niet echt blij mee was, en de rest kan je wel raden ;) gaan we gewoon verder met het leven :)
De spreekwoordelijke trap onder je kont.

Mijn frustatie momenteel: Vrouwen grmbll....

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

we kunnen een frustratie delen.

:idea:

:x
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Aspeve
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 425
Joined: MonMay28, 2007 8:09:14 PM
Location: Veghel
Contact:

Post by Aspeve »

Shit man, ik vond het al zo vreemd dat je niet op mijn pb reageerde. Leek je me helemaal het type niet voor namelijk.
Nu snap ik wel dat je hele andere dingen aan je hoofd hebt.

Succes, en laat ze het gauw bekijken, over een tijd ziet ze vanzelf wat ze heeft laten gaan.

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

been there.. done that.. :roll:

no woman. no cry..
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

slalombx
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 106
Joined: SatMar04, 2006 1:02:18 PM
Location: Dirksland
Contact:

Post by slalombx »

Ja, voel je jezelf echt kl*te door zo'n trut!
Zou es een avondje naar de disco gaan met een meid, oh ze vond me zo geweldig en leuk (had eigenlijk al behoorlijk wat argwaan moeten krijgen, maar ja je bent helemaal in de wolken en hebt dus niks door) haar netjes thuis opgehaald, naar die tent gereden en nog een half uur in de rij gestaan, eindelijk binnen pffffffffff, heb d'r heel de avond misschien vijf minuten gezien.
Eindelijk tegen sluitingstijd kwam ze weer "in beeld", dus ik vraag waar ze heel de tijd geweest was, zegt ze dat ze met een paar hele leuke jongens aan de praat geraakt was..............:hmmmz, toch wat raar dacht ik toen.....
Was eigenlijk van plan om d'r maar naar huis te laten lopen, maar ja, was toch nog zo netjes om d'r maar thuis te brengen, toen we net het parkeerterrein afreden begon ze weer over die "leuke jongens" te zeuren, dat heb ik maar over me heen laten komen totdat de olietemperatuurmeter op 80 graden stond...................
vanaf dat moment heb ik d'r gemekker niet meer gehoord, want dat werd overstemd door een paar webers en een groep A uitlaat, dus volgas bij haar de straat in, met gierende banden voor de deur tot stilstand gekomen, en toen ze eruit was weer met rokende banden en driftend tot in de 3e versnelling weer weg.
De andere morgen belde er een vriend van me op die een straat verderop woonde als die trut, en die vroeg of ik vannacht "een beetje kwaad was", want zei die, normaal gesproken trek je 'm nooit zo ver door in de toeren.
Oh ja, en in heel de straat was overal het licht aangegaan vanwege de herrie.
later hoorde ik dat ze met een van die "leuke jongens" getrouwd WAS en intussen ook al weer er van gescheiden....................
Ben ik ff blij da'k al die ellende niet met d'r heb meegemaakt :D .

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Liefde....

Post by MrBBQ »

Liefde maakt blind dus hou je ogen open.


gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

vrouwen zijn af en toe ook echt onbegrijpelijke mensjes, wispelturigheid ten top.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Mij hoor je niet klagen, heerlijk vrijgezel en dat blijf ik voorlopig nog wel ff... 8)
Freude am Fahren.

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

zoek een Poolse, die kun je dan vastleggen in de kelder aan een ketting ofzo :P
Spreken is goud, Ductape is zilver.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

DuFF wrote:zoek een Poolse, die kun je dan vastleggen in de kelder aan een ketting ofzo :P


Mja... Waar het hart vol van is.... :P

Ik prefereer toch iets zonder geslachtsziektes...
Freude am Fahren.

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

ze hebben tegenwoordig hele realistische spullen uit Japan enzo... :lol:

hmm het onderwerp dwaalt ver af :roll:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Das echt shit Drake! Het is maar net hoe de wind waait geloof ik.... Gelukkig loopt er nog meer moois én aardigs rond :)

@ DuFF, op bepaalde parkeerplaatsen hoef je niet te betalen. Alleen denk ik dat je dan nog beter een poolse dame kunt nemen.... :roll:
AX GTI '91

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

-Henry- wrote:Das echt shit Drake! Het is maar net hoe de wind waait geloof ik.... Gelukkig loopt er nog meer moois én aardigs rond :)

@ DuFF, op bepaalde parkeerplaatsen hoef je niet te betalen. Alleen denk ik dat je dan nog beter een poolse dame kunt nemen.... :roll:


Ha, las net je avontuur op de parkeerplaats vanochtend... Ooit eens die avonturen op undercover in nederland gezien, maar daar wil je idd niet verblijven...
Freude am Fahren.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

arnie wrote:Ik prefereer toch iets zonder geslachtsziektes...


Moet toegeven dat ik hierom moest lachen, maar hoezo racisme?

Ennieweej, heel veel sterkte met je situatie Drake.

En om de toon van het topic eens te veranderen: Ik ben ondanks alle moeilijkheden ("randvoorwaarden" in de vorm van haar lastige ex-vriendje en een schoonmoeder waarmee ik het helemaal niet kan vinden) alweer een paar weekjes op de liefdesweg met een leuke, lieve, mooie dame die me (in tegenstelling tot het gebruikelijke) stimuleert véél tijd in m'n muziek te steken en er bovendien zelf ook nog interesse in toont. Eindelijk een relatie waarin m'n dame me vrij laat om te doen waar ik zin in heb en vice versa. Eindelijk een echte wereldburger als vriendin - ze is openminded, niet vies van een stukje kunst en cultuur of andere delen van de wereld dan West-Europa. Onder de streep ook eindelijk iemand waarbij ik zo goed als geen jaloerse gevoelens heb.

I hope it stays this way, cause I'm happy!

Drake (en alle anderen die zich aangesproken voelen): Geluk is tijdelijk maar zeer zeker aanwezig. Ook mijn huidige geluk houdt ergens een keer op. Mijn visie op mijn situatie dan en op die van jullie nu: Je gaat het (opnieuw) vinden, en áls je het dan vindt, rek het dan zo lang mogelijk :D

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Browny wrote:vrouwen zijn af en toe ook echt onbegrijpelijke mensjes, wispelturigheid ten top.


hahaha ;)
mannen zijn afentoe ook onbegrijpelijk en gevoelloos ;-)

Idd Drake, ff lullig maar, komt wel weer iets nieuws!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Fast eddie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 453
Joined: ThuDec04, 2003 3:56:11 PM
Location: Hoogkerk (Groningen )

Post by Fast eddie »

grietje wrote:
Browny wrote:vrouwen zijn af en toe ook echt onbegrijpelijke mensjes, wispelturigheid ten top.


hahaha ;)
mannen zijn afentoe ook onbegrijpelijk en gevoelloos ;-)

Idd Drake, ff lullig maar, komt wel weer iets nieuws!


Weet je hoe dat komt Grietje :?: :?: :?: :?:

Mannen zouden veel minder liegen, als vrouwen minder vragen zouden stellen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Maar succes Drake, met herstellen komt vast allemaal weer goed :wink:
IK PROAT PLAT, SO WHAT !!!!!
Image

Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

...deze man liegt niet tegen z'n meisje. eerlijkheid en openheid aan de macht...

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Fast eddie wrote:-knipperdeknip-


Vrouwen denken nou eenmaal een 'beetje' anders... Zijn ook per dag een stuk of 8000 woorden meer nodig dan mannen. Vrouwen blijken gemiddeld iets van 10.000 woorden per dag te gebruiken, mannen 2000 :roll:

Geen wonder dat vrouwen ons niet begrijpen :wink:
-------

Dat wij als mannen het verwijt krijgen dat we nooit luisteren? Het mannelijk gehoor is nou eenmaal niet ontwikkeld om de frequentie van de gemiddelde vrouwenstem op te vangen :P

--------
Anyway, Drake gaat vast een dame vinden die goed bij 'm past! Jammer voor de dame die zonodig wat anders moest.
Last edited by Tijmen on MonSep10, 2007 11:59:22 AM, edited 1 time in total.
AX GTI '91

Aspeve
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 425
Joined: MonMay28, 2007 8:09:14 PM
Location: Veghel
Contact:

Post by Aspeve »

kevin.broke wrote:...deze man liegt niet tegen z'n meisje. eerlijkheid en openheid aan de macht...


Nog niet nee, en hoe zit dat over 10 jaar???? 8)

Fast eddie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 453
Joined: ThuDec04, 2003 3:56:11 PM
Location: Hoogkerk (Groningen )

Post by Fast eddie »

Aspeve wrote:
kevin.broke wrote:...deze man liegt niet tegen z'n meisje. eerlijkheid en openheid aan de macht...


Nog niet nee, en hoe zit dat over 10 jaar???? 8)


Drake is anders :wink: dat doet hij niet denk ik :?: ken hem niet zo goed eigenlijk
IK PROAT PLAT, SO WHAT !!!!!
Image

Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk

Post Reply