Buitengewoon irritant als je dagelijks probeert de site te bezoeken en hij telkens niet bereikbaar is. Gellukkig op dit moment wel weer . Ik hoop dat de problemen voorbij zijn. Wat waren de problemen?
ik zal je subtiel uitleggen dat er een backup is terug gezet van gisterenavond 22:00 uur als het niet 21:30 was
daarbij zijn 182.370 berichten geimporteerd en in totaal 5.642.495 gegevens regels.
in totaal goed voor een slordige 640 MB aan pure tekst.
wat uren duurt om te importeren en dan komt er nog iemand zeggen dat ie iets mist wat hoogst waarschijnlijk van na die tijd was
Ik was ook blij dat ik om 02:00 uur richting mijn bedje ging om vervolgens de wekker om 7 uur te horen gaan.
ik zal je subtiel uitleggen dat er een backup is terug gezet van gisterenavond 22:00 uur als het niet 21:30 was
daarbij zijn 182.370 berichten geimporteerd en in totaal 5.642.495 gegevens regels.
wat uren duurt om te importeren en dan komt er nog iemand zeggen dat ie iets mist wat hoogst waarschijnlijk van na die tijd was
Ik was ook blij dat ik om 02:00 uur richting mijn bedje ging om vervolgens de wekker om 7 uur te horen gaan.
Haha.. sorry zo bedoelde ik het niet..
Maar ik moest wat weten en daar was antwoord op gegeven, ik kan het alleen niet bereiken. Dat is wel vervelend.
Maar bedankt dat je zoveel tijd hebt gestopt in het terugkrijgen van zoveel informatie en posts.
Dat is toch ook wel het minste wat we mogen verwachten van deze club waarvan de jaarlijkse contributie maarliefst 0 euro is
Nee Joost, complimenten dat het weer werkt en bedankt voor je inspanningen
Mocht je voor de toekomst nog assistentie zoeken voor dit soort zaken, stuur me gerust een berichtje, al zal ik hier niet de enige zijn die z'n centen verdient met wat automatisering en die wat verstand heeft van architectuur
Ik ben lange tijd op vakantie geweest, en de persoon die de server in de gaten moest houden was dus niet zo capabel als gedacht...
En midden in Longchamps in de bossen heb je geen internet! Maar doordat er nu zoveel gebeld en geSMSt werd ben ik vervroegd naar huis gekomen om de server eens flink onder handen te nemen...
Dus wat nu met axclub.net de bedoeling is weet ik niet, maar mochten ze gehost willen blijven, dan zal dat na nu (nouja, na dit weekend) weer zonder gestotter moeten kunnen :)