Aanrijding met de 16v :(

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Lucske
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 205
Joined: WedFeb07, 2007 12:05:08 PM

Post by Lucske »

Ga iig. nooit akkoord als ze met een laag bod komen.

Heb je rechtbijstand? Dat kan in het geval de verzekering moeilijk gaat doen, erg makkelijk zijn.

Succes ermee :!:

Fast eddie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 453
Joined: ThuDec04, 2003 3:56:11 PM
Location: Hoogkerk (Groningen )

Post by Fast eddie »

Lijkt mij geen probleem voor een goede schade hersteller om de bumper weer helemaal in orde te maken :D :?: :?: :?: , zoalng je maar niet teveel blikschade hebt opgelopen dat leverd meestal weer roest op :? , Even over roest is dat gedeelte aan de rechterkant bovenop van de bumper roest :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: , en heb je verder nog schade opgelopen (achter de bumper dan ) en hoest met het nekkie dan :? :? :? :? :? :? :?
IK PROAT PLAT, SO WHAT !!!!!
Image

Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

in die hoek zit inderdaad roest :( Heb de auto vorige week gepoetst maar heb het niet gezien. Met het nekje is niets aan de hand, het was maar een zacht tikje. Ik heb net een mailtje gehad met een prijsopgave voor een nieuwe achterbumper en die kost ?298,-. Als het allemaal lukt wil ik morgen bij een schadehersteller langs voor een taxatie van de schade.
Image

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Inmiddels ben ik bij de schadehersteller op bezoek geweest, het gaat om 588 euro :? Morgen gaat de offerte naar Unive, en ik hoop daar snel wat van te horen.... dit houd allemaal wel in dat ik met een beschadigde achterkant en een nog steeds niet gespoten motorkap en bumper naar Nieuwegein kom....
Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

awhhh

we houden toch wel van je hoor!

:fluffle
Image

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Ik had zaterdag al een brief van unive, de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij, waarin ze geen aansprakelijkheid erkennen, dus heb ik zojuist gebeld, wat ik ook zeg, ze blijven er bij dat ze niet aansprakelijk zijn :evil: Ik schuif alles nu door naar mijn rechtsbijstandverzekering, hopelijk krijgen die wel wat voor elkaar.....

klotezooi :wall
Image

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

ai das bagger! Succes ermee peter!!! Altijd kl*te als je voor je geld moet vechten bij schade, maar jij hebt in ieder geval nog een tegenpartij (bij mij reden ze toendertijd gewoon door)
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

en bij mij lieten ze al meerdere malen gewoon geen briefje achter na Frans parkeren. Wat zijn mensen toch vriendelijk tegenwoordig ;)

Woutervanderlaan
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 170
Joined: MonApr09, 2007 9:53:45 PM
Location: Zeist

Post by Woutervanderlaan »

Ik heb ook een paar lelijke deukjes van 2 keer een fiets er tegenaan laten vallen ofzo, en een keer heeft iemand met een winkelwagen tegen mn zijkant gezeten, gezien door iemand anders maar niks briefje achterlaten. Slordig hoor, om zo met andersmans spullen om te gaan.

Maar sterkte man, ik hoop echt voor je dat je eruit komt met verzekering en wat geld terug krijgt. Sterkte.

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Tss, dat gaat wel lekker makkelijk bij unive.... :?
De wa voor mijn zwarte zit ook bij unive, maar die verloopt gelukkig eind augustus. Gaat die ook naar de Citro klassiekerverzekering. Heb zelf ook een paar negatieve ervaringen met hun.

Ik hoop echt voor je dat je rechtsbijstand er nog wel wat knaken kan uithalen.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Knap lullig met zo'n duidelijke schuldige. Hopelijk dat je rechtsbijstand genoeg druk kan zetten zodat Unive toch gaat betalen.

Succes ermee !!!

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2265
Joined: ThuJul03, 2003 9:52:45 PM
Location: Bodegraven

Post by Mark »

Vaag verhaal zeg. Achterop klappen is toch (bijna) altijd fout.
Heb je geen foto gemaakt van de situatie. Dan kunnen ze geen kant op.
Eerst foto maken dan au me nek denken.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

Post Reply