grr
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX liefhebber
grr
stomme kat die onder je auto springt
Nu loopt ie er denk ik niet zo vrolijk meer bij
Bah, hele nacht/dag naar de kl*te!!
Nu loopt ie er denk ik niet zo vrolijk meer bij
Bah, hele nacht/dag naar de kl*te!!
A to the X
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
Hahaha.. nou hopelijk vrolijkt dat me wat op hahaJoost wrote:ach je moet maar zo denken.
een kat heeft negen levens dus het was al vast 8 keer goedgegaan mocht ie dood zijn.
Dus mocht ie dood zijn is het zijn eigenschuld. 9 maal is scheepsrecht.
(theorie van een klasgenoot)
Wel vervelend dat ik zijn negende leven verpest!
Bedankt voor je theorie
A to the X
-
- AX Master
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
Hahaha.. word ik nou belachelijk gemaakt??:help: hahaha-Henry- wrote:zou ik ook niet doen.... stel je voor dat er een beer uit de bosjes komt springen! Hoe kan het anders dat die kat opeens verdwenen is?
Ik begin nu toch echt aan mezelf te twijfelen.....
Hier wonen veel wilde beren hoor.. Limburg he?
A to the X
-
- AX liefhebber
Ben ik het mee eens.. Alhoewel ik het erg zielig vind voor de eigenaar.-Henry- wrote:Nee hoor. Ik bedoel alleen maar dat ik ook niet uit m?n auto zou komen omdat er een kat de dringende behoefte heeft om over te steken. Helemaal niet om 3uur ?s nachts.
Excuus aan de kattenliefhebbers onder ons.
Toch hoorde ik dat veel katten dit overleven, maar dan moet ie echt sterk zijn geweest.. bah vies gevoel als je auto zo over een dier hobbelt
A to the X
Je bent er dus serieus met de wielen overheen gereden?saarisdaar wrote:Ben ik het mee eens.. Alhoewel ik het erg zielig vind voor de eigenaar.-Henry- wrote:Nee hoor. Ik bedoel alleen maar dat ik ook niet uit m?n auto zou komen omdat er een kat de dringende behoefte heeft om over te steken. Helemaal niet om 3uur ?s nachts.
Excuus aan de kattenliefhebbers onder ons.
Toch hoorde ik dat veel katten dit overleven, maar dan moet ie echt sterk zijn geweest.. bah vies gevoel als je auto zo over een dier hobbelt
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
-
- AX liefhebber
Er zijn maarliefst 3,3 miljoen katten in Nederland.........ik ga niet beweren dat je ze maar dood moet gaan rijden, maar zeggen dat konijnen er wel genoeg zijn.........die populatie neemt al sinds 1990 af (ff opgezocht via google )DuFF wrote:dan liever konijnen of hazen, die zijn er toch genoeg
me maximum op 1 dag zijn 2 konijnen...... die hazen zijn op de 1 of andere manier te snel.... alhoewel ik 't maar ga afleren als me musketierbumpertje erop zit
Dus konijnen doodrijden is nou ook niet echt de oplossing denk ik
jawel, want de locatie waar ik ze doodrijd, zijn ze in overvloed..... ze planten zich namelijk voort als ..... en ze rennen zo de weg op enz. dus je kunt er beter overheen rijden, dan remmen en nog meer ongelukken veroorzakenLucske wrote:Er zijn maarliefst 3,3 miljoen katten in Nederland.........ik ga niet beweren dat je ze maar dood moet gaan rijden, maar zeggen dat konijnen er wel genoeg zijn.........die populatie neemt al sinds 1990 af (ff opgezocht via google )DuFF wrote:dan liever konijnen of hazen, die zijn er toch genoeg
me maximum op 1 dag zijn 2 konijnen...... die hazen zijn op de 1 of andere manier te snel.... alhoewel ik 't maar ga afleren als me musketierbumpertje erop zit
Dus konijnen doodrijden is nou ook niet echt de oplossing denk ik
Spreken is goud, Ductape is zilver.