Bedankt voor de bijdrage aan mijn mooie lak...
Moderators: Rock's, webmasters
Bedankt voor de bijdrage aan mijn mooie lak...
Mooi vervolg op "Wat een land"....
Hierbij deel 2...
Een of andere tyfusmongool heeft dus gister twee grote krassen over mijn linkerkant getrokken, ben je lekker mee
net bijna klaar met die auto, gepoetst, en dan ff zorgen voor 500 euro spuitwerk, godverredomme, wat een teringlijers heb je er toch bij he...
Klotezooi...tering...schijt...k*t...gotver...&*@^#&*^@%$(*@&%)@%&(@^$)(@*$%
K wens de dader een hartverzakking toe! en een driedubbele hernia die doortrekt naar zijn hersenstam!
***BARF***
Ik baal er zo van, het ziet er echt niet meer uit nu...
Achterscherm:
Deur:
ff geen vriendelijke groeten,
Sander
Hierbij deel 2...
Een of andere tyfusmongool heeft dus gister twee grote krassen over mijn linkerkant getrokken, ben je lekker mee
net bijna klaar met die auto, gepoetst, en dan ff zorgen voor 500 euro spuitwerk, godverredomme, wat een teringlijers heb je er toch bij he...
Klotezooi...tering...schijt...k*t...gotver...&*@^#&*^@%$(*@&%)@%&(@^$)(@*$%
K wens de dader een hartverzakking toe! en een driedubbele hernia die doortrekt naar zijn hersenstam!
***BARF***
Ik baal er zo van, het ziet er echt niet meer uit nu...
Achterscherm:
Deur:
ff geen vriendelijke groeten,
Sander
Ai! Das zwaar kl*te voor je man!
Er is in Nederland wel zo'n verzekering voor vandalisme, weet ff niet meer hoe dat heet.
Maar ik geef je weinig kans... heb ditzelfde ooit eens meegemaakt, maar dat "verzekeringsstukje" loopt nog steeds.
We zijn nu al euhm..6 jaar verder...
Er is in Nederland wel zo'n verzekering voor vandalisme, weet ff niet meer hoe dat heet.
Maar ik geef je weinig kans... heb ditzelfde ooit eens meegemaakt, maar dat "verzekeringsstukje" loopt nog steeds.
We zijn nu al euhm..6 jaar verder...
"Waar een wil is, is een weg"
Jammer dat de weg niet staat aangegeven
Jammer dat de weg niet staat aangegeven
-
- AX Master
kl*te zeg
HE Pixels,
Damn, dat is balen, verd..me.....tut,tut,tut,tut.....!
ohohoh Den haag mooie stad achter de duinen, wat voor tekst ga je daar van maken nu !!!!!!
Succes met het reparen van je auto!
gr Mr Dean
Damn, dat is balen, verd..me.....tut,tut,tut,tut.....!
ohohoh Den haag mooie stad achter de duinen, wat voor tekst ga je daar van maken nu !!!!!!
Succes met het reparen van je auto!
gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....
-
- AX Spaster Mammer
was het niet een clublid die geen flyers bijhad?
"hey keek de ax van sander,......hmm ik heb geen flyers meer, hoe kan ik laten weten dat ik hier was."
sorry....kutopmerking,
succes met de schade iig, en helaas kun je tegenwoordig steeds moeilijker dit soort dingen ontlopen.
ja in een bunker gaan wonen, en een ondergrondse parkeerkelder die atoom-proof is, waar je dan met hartelust 6 axjes kan stallen zonder dat er ook maar iets mee kan gebeuren.
"hey keek de ax van sander,......hmm ik heb geen flyers meer, hoe kan ik laten weten dat ik hier was."
sorry....kutopmerking,
succes met de schade iig, en helaas kun je tegenwoordig steeds moeilijker dit soort dingen ontlopen.
ja in een bunker gaan wonen, en een ondergrondse parkeerkelder die atoom-proof is, waar je dan met hartelust 6 axjes kan stallen zonder dat er ook maar iets mee kan gebeuren.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Is bij mij ook gebeurt in het boerengehucht waar ik woon.Pixels66 wrote:tsja, we zien wel of het nog gerepareerd gaat worden, echt belachelijk duur!
altijd andere mensen die het weer moeten verpesten he...
Op de voorruit een kras linkerdeur, achterpaneel en kofferklep. Eerst polijsten voorzichtig en daarna heb ik van motip zo'n fles colourwas gehaald met zo'n stiftje speciaal voor krassen. Alleen heb jij wel een speciaal kleurtje weet niet of dat verkrijgbaar is in die kleur.
Blijft gewoon een k*t streek, al hadden ze er gewoon van afgebleven had je niet al die moeite moeten doen
AX Soupapes 16