13-jarig meisje naakt uit auto gezet

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

13-jarig meisje naakt uit auto gezet

Post by Tijmen »

G*D!!!! Stelletje gore klootmongolen!

Hoorde net dat twee jongens (jaar of 20) uit het dorp waar ik woon een 13-jarig meisje over internet hadden leren kennen. Uiteindelijk hebben ze het zover gekregen dat ze dat meisje bij haar thuis op konden halen, met toestemming van haar ouders, maar onder voorwaarde dat ze op tijd thuis zou zijn.

Die tijd hebben ze niet bepaald op gelet die eikels, ze hebben het meisje proberen te verkrachten en toen dat niet helemaal lukte hebben ze haar in de middle of nowhere uit de auto gezet. Midden in de nacht, in de kou en poedelnaakt.

Ballen afdraaien die eikels.... H??l langzaam pijnigen......
E?n van de twee woont 200 meter van me af, rijdt in een g*lf 2 rammelbak en is een aso. Wedden dat ik last heb van plaatselijke verlamming van mijn rechterbeen als hij oversteekt? :twisted: :twisted: :twisted:
AX GTI '91

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

wij zullen niet tegen je getuigen
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

idd..

even van de andere kant, kijk wat die gasten gedaan hebben of hebben willen doen is met geen woorden goed te praten..

maar die ouders, WHAT WHERE THEY THINKING!
zelfs al weet je 100% zeker dat die gasten je dochter niet gaan misbruiken, dan geef je dr toch nog nietmee?

daar ligt momenteel bij veel problemen het ECHTE probleem, gebrek aan opvoeding of ouders die het niet begrijpen.. Die ouders horen te zeggen 'nee, ze zijn te oud voor je en daarmee uit!' ipv 'tuurlijk schat, veel plezier, doe je het wel veilig en zorg je ervoor dat je om 9uur thuis bent? '

als die ouders goed op zouden letten en niet toestaan dat dat meisje uberhaubt met die jongens mee gaat, dan is de kans dat het gebeurd een stuk kleiner! (alhoewel het dan natuurlijk nog steeds stiekem kan..)
Image

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Inderdaad ongelofelijk achterlijk van die ouders, het zijn niet bepaald het type jongens waar je je dochter aan mee geeft. Dat zie je zo, daar hoef je ze niet voor te kennen.

Feit blijft dat die debielen van dat meisje af hebben te blijven!
AX GTI '91

Post Reply