T*fus paaltjes...

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Job
AX liefhebber
AX liefhebber

T*fus paaltjes...

Post by Job »

Vandaag had ik een probleem met m'n ventilatie. Er kwam niks aan lucht uit, wat natuurlijk beslagen ramen betekende... Op m'n weg dacht ik even langs de garage te gaan om het te laten fixen!
De betreffende garagehouder vroeg me om m'n ax ff in de garage te rijden. Zo gezegd zo gebeurt dacht ik, en daar zat hem de fout... Omdat m'n ramen beslagen waren, zag ik tijdens het achteruit rijden het paaltje links voor niet!! :? :( Als gevolg een rake klap waarbij de bumper uit z'n gereel is geschoven, m'n knipperlicht is overleden en een paar flinke schaafwonden :!:
Vanzelfsprekend balen... maarja die dingen gebeuren nu eenmaal! :( Gelijk maar een beetje vragen;
-hoe krijg ik m'n bumper d'r af, eens kijken wat ie mankeerd en of ik hem weer recht onder de auto kan krijgen?!
-wat kan het zijn met de ventilatie; het motortje en de zekeringen zijn allen goed;
-knipperlicht vervangen, ik zat ff te zoeken naar schroefjes maar die waren zo ff snel onvindbaar; nog een makkelijke manier om die los te krijgen en te vervangen?!

en natuurlijk moet ik deze week ff wat poets halen, om m'n meegespoten bumper een beetje bij te werken. Al met al jammer van mijn voorheen, bijna nieuwstaat AX... That's life... had ie maar geen auto moeten worden!
Last edited by Job on WedMar07, 2007 5:30:47 PM, edited 1 time in total.

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

zuur!

schroefje knipperlicht zitten tussen knipper en koplamp in
Je schakelknopje kan kapot zijn voor de ventilator

op de " voor"hoeken van de bumper zit aan de binnenzijde een stang (je ziet ze zitten als je de koplampen eruit )

soms zit op de uiteinde van de bumper ook nog een boutje aan de binnenkant met het zijscherm
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

zoveelste schade geval in korte tijd, gaat lekker zo :(

mooi kl*te dit zeg :(

als je een nieuw knippertje nodig hebt dan mag je die zo komen halen, zijn wel oranje dus het is een setje maar dan mag je ze ook zo meenemen.:!:

Job
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Job »

ok.. relaxt MBa (michel was het geloof ik he :wink:)!! Ik houd het ff in gedachte, ik ga van het weekend denk maar een beetje klussen, iemand enig idee of die bumper nog in het gereel te krijgen is?!
Joost bedankt voor je antwoorden!!

tank_driver
AX Master
AX Master

Post by tank_driver »

hey kl*te man en ook erg k*t voor je auto maar ik heb nog wel een GT bumper voor je als je je huidige niet meer kan gebruiken :wink:
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

Pixels66
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Pixels66 »

inderdaad, knal er gelijk een GT bumper op dan...

Post Reply