Vanmiddag tussen 16:45 en 17:45 had ik rijles, na een halfuur een beetje over de snelweg getourd te hebben rijden we eraf om vervolgens aan de andere kant de snelweg wee op de gaan om terug te rijden (zit nu namelijk in de snelweg fase

KLIK - op deze kaart zie je in de linker onderhoek een rotonde, grafeer die even in je geheugen voor de rest van het verhaal.
Ik reedt de rotonde op vanaf linksonder, kwam namelijk van de andere kant van deze weg, rustigaan rem ik af omdat er op de rotonde veel verkeer was op dat moment en een gaatje van 1 meter past eenX-Trail niet tussen. Nog steeds komt er verkeer aan dus ik kan niet weg rijden, en ineen een harde KLAP van achter. Een Opel die dacht dat ie iets te zoeken had in de kofferbak. Intsructeur in zich zelf maar verstaanbaar genoeg "g*dv*r*d*mm*" (*'etjes zijn klinkers geweest

Uiteindelijk wel een "meevaller" de les was gratis (was ook maar een halfuur). Maar beide misgelopen lessen zou hij declareren bij de verzekering.
Wat betreft de X-TRAIL, het ziet er naar uit dat alleen de bumper overleden is, maar wat daarachter allemaal gebeurd is?
Zit net eens op de site van de rijschool te kijken, dit is de X-TRAIL waar ik in les

Al met al een leuk dagje

Groetjes,
Michel