aanrijding (G??N AX bij betrokken!!!!!)

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
MBa@NL
Archivaris
Archivaris

aanrijding (G??N AX bij betrokken!!!!!)

Post by MBa@NL »

Om de sfeer wat aanrijdingen betreft er even in te houden toch maar even plaatsten...

Vanmiddag tussen 16:45 en 17:45 had ik rijles, na een halfuur een beetje over de snelweg getourd te hebben rijden we eraf om vervolgens aan de andere kant de snelweg wee op de gaan om terug te rijden (zit nu namelijk in de snelweg fase :)).

KLIK - op deze kaart zie je in de linker onderhoek een rotonde, grafeer die even in je geheugen voor de rest van het verhaal.

Ik reedt de rotonde op vanaf linksonder, kwam namelijk van de andere kant van deze weg, rustigaan rem ik af omdat er op de rotonde veel verkeer was op dat moment en een gaatje van 1 meter past eenX-Trail niet tussen. Nog steeds komt er verkeer aan dus ik kan niet weg rijden, en ineen een harde KLAP van achter. Een Opel die dacht dat ie iets te zoeken had in de kofferbak. Intsructeur in zich zelf maar verstaanbaar genoeg "g*dv*r*d*mm*" (*'etjes zijn klinkers geweest ;)). Even op de oprit gezet van de snelweg (rechtsonder die rotonde). De persoon die ons aanreedt bleek dus een Politie agent te zijn die na z'n dienst op weg naar huis was maar nog in uniform. Die agent kwam met het verhaal die hij dacht dat ik optrok om weer weg te rijden (terwijl er verkeer op de rotonde zit :? ) en hij keek naar links (kijk dan ook voor je :? ) en zat bij ons binnen. Om alles verder officieel af te handelen moest er nog een chef van dienst bij komen van een ander district voor onpartijdigheid (ook zoiets vaags, die agent was fout en dat beaamde hij ook). Alle papieren ingevuld en we konden weer gaan rijden, mijn les was al een half uur afgelopen en de volgende moest hierdoor afgebeld worden.

Uiteindelijk wel een "meevaller" de les was gratis (was ook maar een halfuur). Maar beide misgelopen lessen zou hij declareren bij de verzekering.

Wat betreft de X-TRAIL, het ziet er naar uit dat alleen de bumper overleden is, maar wat daarachter allemaal gebeurd is?

Zit net eens op de site van de rijschool te kijken, dit is de X-TRAIL waar ik in les :) (nu met overleden achterbumper door een agent)

Image

Al met al een leuk dagje :roll:

Groetjes,

Michel

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

apart een agent die je aanrijd :lol: . nouja het zijn ook maar mensen :wink: .

Btw wel een heel erg grote auto om in te lessen :lol: , maar je leert wel goed inparkeren en eventueel hoe je door de modder kan blubberen :wink:

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

Drake wrote:apart een agent die je aanrijd :lol: . nouja het zijn ook maar mensen :wink: .
Het is inderdaad ook maar een mens maar niet het eerste mens waar je aan denkt bij een aanrijding
Drake wrote:Btw wel een heel erg grote auto om in te lessen :lol: , maar je leert wel goed inparkeren en eventueel hoe je door de modder kan blubberen :wink:
wat grote van de auto betreft heb ik er als ik rijdt geen last van t.o.v. me eigen AX (misschien ook omdat ik nog geen file parkeren heb gedaan :lol:) maar als ik moet kiezen rijdt ik toch liever in m'n AX'je 8)

ZX-Cruiser
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by ZX-Cruiser »

OMG die lesauto's van tegenwoordig :lol: Waar is de golfjestijd gebleven.. ;)
AX GT 16V '87 | AX GTi '91 | C5 Exlusive '05

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

ZX-Cruiser wrote:OMG die lesauto's van tegenwoordig :lol: Waar is de golfjestijd gebleven.. ;)
die zijn er genoeg te vinden maar dat is toch wel de laatste auto waar ik in wil afrijden :oops: ;)

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by peetjuun »

ja SUV is wel groot, is wel handig om te leren zodat gewenning niet nodig is (groot naar klein) 8)

ik les nu in S40 2.0 Summum sedan, is verdomd lastig bij fileparkeren.. ja als k zou kiezen dan kies k ook voor AX.. :lol:

btw meeste nieuwste wagen zijn nogal emotieloos :evil:
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

peetjuun wrote:btw meeste nieuwste wagen zijn nogal emotieloos :evil:
daarom verkies ik mijn AX boven die X-TRAIL, hoewel er niks mis is met die wagen :!: maar in mijn ogen is en blijgt het nissan :oops:

thommes
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by thommes »

Geen last van je nek Michel?? Kan je wat van de belastingcenten terugvorderen :)

En wees maar blij dat je in een grote wagen lest, dwing je toch nog wat respect af in het verkeer als "lesser"
**Stay Tuned**
Image
Image

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

Haha wel maffe ervaring!

Mn enige ongeluk ervaring, gelukkig als (bezopen) passagier, was ook met een politiewagen:? :)
Last edited by Popmart on MonMar05, 2007 9:54:31 PM, edited 1 time in total.

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

thommes wrote:Geen last van je nek Michel??
Nee, gelukkig niet. Het ging met vrij lage snelheid maar als ik ook maar iets voel dan zullen ze me horen! :)

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Re: aanrijding (G??N AX bij betrokken!!!!!)

Post by MNM(tm) »

MBa@NL wrote:Een Opel die dacht dat ie iets te zoeken had in de kofferbak.
Opel... :| :roll:
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Re: aanrijding (G??N AX bij betrokken!!!!!)

Post by MBa@NL »

MNM(tm) wrote:
MBa@NL wrote:Een Opel die dacht dat ie iets te zoeken had in de kofferbak.
Opel... :| :roll:
nog specifieker een Astra, zo'n zelfde als die laatst in mijn linker zischerm dook na de meeting :(

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

En zo prakte ik vanochtend bijna m'n 1.5D in een splinternieuwe Passat... Was heel even geconcentreerd met m'n radio bezig, kijk ff op om te zien wat er voor me gebeurd en zie een Passat met z'n remlichten aan.. correctie, een stilstaande Passat met remlichten aan :? En ik reed nog 110 :D ging maar n?t goed, stond er half langs maar niks geraakt :)

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

dubbel

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller

Post by Henk Bats »

kevin.broke wrote:En zo prakte ik vanochtend bijna m'n 1.5D in een splinternieuwe Passat... Was heel even geconcentreerd met m'n radio bezig, kijk ff op om te zien wat er voor me gebeurd en zie een Passat met z'n remlichten aan.. correctie, een stilstaande Passat met remlichten aan :? En ik reed nog 110 :D ging maar n?t goed, stond er half langs maar niks geraakt :)
Kev, bij ons heet dat geluk hebben.

Ik zou vanmiddag gelijk een staatslot kopen want jij hebt zoveel geluk vandaag dat moet de hoofdprijs worden :lol:

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

kevin.broke wrote:En zo prakte ik vanochtend bijna m'n 1.5D in een splinternieuwe Passat... Was heel even geconcentreerd met m'n radio bezig, kijk ff op om te zien wat er voor me gebeurd en zie een Passat met z'n remlichten aan.. correctie, een stilstaande Passat met remlichten aan :? En ik reed nog 110 :D ging maar n?t goed, stond er half langs maar niks geraakt :)
Die situatie ken ik ergens van... alleen was het bij mij een Audi A4 (ik haat die dingen nog steeds :evil:) en ging het bij mij net niet goeD.
Was toen ook geen enkele uitwijkmogelijkheid: links meteen de vangrail en rechts boel autootjes...
Autoradio is leuk, maar wat heb je eraan als je door een fractie van een seconde onoplettendheid (waar ik me ook wel eens schuldig aan maak, moet ik eerlijk bekennen!) je auto einde verhaal rijdt?
Enneh, wees je een beetje voorzichtig met je diesel? 't Is ten slotte een neeFje van de mijne! ;)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Post Reply