Wat een land...

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Pixels66
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 820
Joined: TueJun13, 2006 11:50:05 PM
Location: Rijswijk
Contact:

Wat een land...

Post by Pixels66 »

Ja het valt me al een hele tijd op, maar gister sloeg echt alles.

We besloten om met 2 auto's uit te gaan naar rotterdam. We staan een half uur in de stad vast, superdruk, geeft verder niet.

We zien een groep marrokanen staan tussen de drukte. Er komen 2 mooie meiden aanlopen, die houden ze aan, vallen ze lastig, en die meiden willen weglopen, ze gaan weer voor ze staan enzo...

Paniek stond in hun ogen. Uiteindelijk weten ze weg te kunnen lopen..

3 straten verderop. Ik rij achter me maat. Een auto wil snel tussen ons invoegen, geeft volgas en rijd bij die maat van me ze achterkant in, waardoor hij doorschiet tegen de volgende auto. Redelijk harde klap.

Stapt een allochtoon uit die auto(mercedes), en begint gelijk te schelden, terwijl hij zelf de aanrijding veroorzaakt.

Ui de voorste auto's stappen twee nette moslims om de schade te bekijken.

De gozer uit de mercedes begint gelijk over ff snel oplossen, 50 euro enzo, maandag kan die naar een garage komen waar die bekend is weet ik veel wat.

Mijn maten zeggen nee schadeformulier invullen. Hij zegt ik heb geen rijbewijs of zo iets vaags. Loopt naar die voorste auto en zegt tegen hun, ik ben moslim samen met jouw, kom we maken een mooi verhaal ervan en lossen dit op. Hij wilde geen schadeformulier invullen en weg enzo...

Zij gingen gelukkig niet akkoord. Ik ondertussen politie gebeld, en die moslim ze vriendjes(ja kom naar weenastraat neem iedereen mee, snel bla bla)...

Uiteindelijk politie erbij, de schade formulieren ingevuld. (de schade van me maat betrok 2 vouwen in het achterchassis, gescheurde voor en achterbumper, kapotte kentekenplaat, lekkende radiateur).

Uiteindelijk was het half twee snachts, en maar weer richting huis vertrokken.

bij mij voor de deur aangekomen, begint het weer.

Er komt een goudkleurige peugeot 106 aanrijde, met een sportdempertje enzo. Parkeert ze auto. Er stapt 1 klein allochtoon ventje uit, vraagt aan ons hoelaat het is(hij stapt uit een auto met ze telefoon in ze hand, 2 opties om de tijd te zien).
Hij kijkt naar onze broekzakken, vraagt of we op iemand wachten(we waren met 6 man), wat we hier doen enzo.

Stapt weer in ze auto. 4 van me maten gaan naar huis met de schadeauto, en ik sta samen met een vriend van me nog even na te praten.

Komen ze weer langsrijden, beetje kijken naar me auto enzo, vragen heb je iemand gebeld, telefoon bij je, geld bij je enzo..

Rijden weer weg. Ik zeg tegen die maat van me, kom we smeren em hier krijg je opzeker problemen.

Auto verderop in de straat geparkeerd, en lekker naar huis gegaan. Vanuit me kamer nog naar buiten gekeken en ze weer een paar keer langs zien rijden, dalijk flikken ze wat bij me auto.


Wat is dit land verkracht zeg..!!! :evil:

Tommmm
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 187
Joined: SunOct23, 2005 9:41:40 AM
Location: Eindhoven

Post by Tommmm »

wat een ontzettende k*t avond heb jij gehad zeg...
vervangen:
Linkervoorscherm, voorbumper, voorbanden, radio, blower, speakers,

To do:
Krasjes en deukjes wegwerken. centrale deurvergrendeling, nieuwe koplamp/knipperlicht, verstralers.

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Marokkanen... Image
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Tip, Friesland.
Image

thommes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 597
Joined: SunFeb13, 2005 10:05:17 PM
Contact:

Post by thommes »

Is meer een verhaal voor in frustratietopic lijkt me niet?

Idd een rotstraat daar in Rotterdam bij t Weena, is altijd druk door Off_Corso, de beurs en stadhuisplein, ik heb daar een half jaar gewerkt in t Hilton dus kan t wel weten :)
**Stay Tuned**
Image
Image

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 404
Joined: SatJan06, 2007 9:37:55 PM
Location: Dordt
Contact:

Post by peetjuun »

Op zich ben ik geen racist ofzo, maar die Marrokkanen gruw ik ervan.. Waarschijnlijk had die joyrider/pestkoppen v meisjes geen fatsoenlijke opvoeding gehad.. Het begint altijd met opvoeding, dat is basis voor mensen die normaal, fatsoenlijk en met normen/waardenbesef in ons land kunt leven.

Dat komt mede door vele scheidingen, falen van opvoeding, verwennerij enz... waardoor de verloedering in samenleving sluipt..
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Heej Sander, je moet ook bij ons in Delft komen wonen. Dat is echt een dorp vergeleken met de steden in Zuid-Holland! (Dat zie je helaas ook in de huizenprijzen terug)

Maar, man man wat een verhaal. Dat wil je echt niet meemaken :?
Goed dat je de politie hebt gebeld.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

TurboTilbo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 111
Joined: FriJun30, 2006 5:48:04 PM

Post by TurboTilbo »

Ik heb zoiets maar 1 keer meegemaakt.

Ik zat bij een vriend van me in z'n suzuki swiffer en we werden ineens afgesneden door zo'n ouwe k*t 3-serie.
Mijn maat toeteren, dus die beemer bovenop de rem en uitstappen, 2 marokkanen...

Gelukkig zaten wij met 3-en in de auto, ik en die vriend van wie de auto was, en dan nog een vriend van me.

De kleinste van ons 3 is 1.95m en we zijn allemaal niet kinderachtig gebouwd. Marokkanen stapten in en reden ineens heel hard weg :lol:

Pixels66
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 820
Joined: TueJun13, 2006 11:50:05 PM
Location: Rijswijk
Contact:

Post by Pixels66 »

ja het is niks, maar smiddags reed er al een marrokaan op ze fiets voorbij me huis, terwijl wij bij me auto stonden, een beetje schiet gebaren naar ons te maken...

ze zijn zwaar respectloos, zeker tegenover die meiden.. stelletje varkes...(oke niet allemaal, maar wel degene over wie ik het nu allemaal heb)...

tank_driver
AX Master
AX Master
Posts: 1501
Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
Location: Eindhoven

Post by tank_driver »

jammer dat er meteen weer zo naar marokanen gekeken wordt door zo iets kuts, k vind het k*t voor de andere marokanen die wel graag gewoon normaal wille doen want die zijn er echt wel en nederlanders zijn soms ook niet echt lievertjes hoor :wink:

maar damn kerel das echt heel erg kl*te man hopelijk komt alles goed en heb je geen last van die klootzakke gewoon 230V op je auto zette :twisted: dan komen ze er ook niet aan
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

TwoTone
AX Master
AX Master
Posts: 1260
Joined: SatMar18, 2006 9:40:07 PM
Location: Rotterdam

Post by TwoTone »

:( "Dagelijks leven van een Rotterdammer" :?
"Waar een wil is, is een weg"
Jammer dat de weg niet staat aangegeven

Pixels66
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 820
Joined: TueJun13, 2006 11:50:05 PM
Location: Rijswijk
Contact:

Post by Pixels66 »

ik wordt die hele randstad plus grote steden spuugzat...

ik wou dat ik zomaar ff kon verhuizen...

hoop dat ze van me auto afblijven, dalijk ligt er een steen door de ruit ofzo...

tank_driver
AX Master
AX Master
Posts: 1501
Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
Location: Eindhoven

Post by tank_driver »

dat zou echt kl*te zijn maar dan nog zou ik da via de politie afhandelen dan krijgen die lui nog meer problemen en hoe reageert de verzekering er op?
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

Pixels66
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 820
Joined: TueJun13, 2006 11:50:05 PM
Location: Rijswijk
Contact:

Post by Pixels66 »

heb natuurlijk WA verzekering dus mocht er wat gebeuren dan krijg ik dat nooit vergoed natuurlijk...

tank_driver
AX Master
AX Master
Posts: 1501
Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
Location: Eindhoven

Post by tank_driver »

hmmm :? mthrfucrs
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

User avatar
Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2018
Joined: TueAug12, 2003 12:51:05 AM
Location: Heerenveen (Friesland)
Contact:

Post by Joris »

Image

8)
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Zit je nu te vissen naar een opmerking over Friezen en allochtonen?

Geintje hoor, maar ik kon het ff niet laten :wink: In Friesland kom je dit soort dingen tenminste niet zo snel tegen.... stelletje eikelts :x
AX GTI '91

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

Joris wrote:Image

8)


:love7: :music
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

bestuur
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 158
Joined: SatJan24, 2004 2:32:08 PM
Location: BeNeLux

Post by bestuur »

alle friezen het land uit!

hihihihihi


(marc)

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

afknippen en omzomen die r*tlui die nederland zo verpesten.


ik walg er ook van, al zijn r natuurlijk ook gewoon nederlanders die de boel verkl*ten, en er zijn genoeg buitenlanders die helemaal oke zijn, want ik heb genoeg collega's en vrienden die zijn helemaal prima. :wink:

al met al, moeten ze al die zakkewassers bij mekaar in een zeecontainer proppen, en boven de middelandse zee perongeluk naar de bodem laten zinken.
8)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Post Reply