Zijn er meer mensen hier die laast hebben van klapperende veerpootbruggen? Ik wordt er helemaal gestoord van.
D8 eerst dat mijn spruitstuk niet goed was, koop ik een nieuwe spaghetti, hoor ik nog dat verdomde geriketik. Ik zoeken, pak ik mijn veerpootbrug beet en...... Stil!
Heb ik hem eraf gehaald, rijdt de AX weer van geen meter
Keuze tussen getikt worden of minder hard door de bochten hoeken.... hmmm
Tis denk ik de slang die van je kleppendeksel naar je ?? loopt die de trillingen (geluid) doorgeeft... deze slang is hard.... je zou er een iets flexibelere slang op moeten zetten...dan is het ook weg... heb ik ook gehad... k had nog een mooi stuk slang liggen,....maar heb ik weggedaan toen ik mijn ax wegdeed... sukkel ben ik... .... ik zal eens aan paps vragen of hij nog een stuk heeft liggen... ik moet de mijne nl ook nog monteren.... (deze slangen worden in de tuinbouw gebruikt)
ik zou het ff testen door hem weer te monteren, en ff die slang los maken.... als hij dan nog klappert dan kan je nog een paar stukjes binnenband tussen veerpoot en brug doen.... dat moet het trilen ook wel dempen... (staal op rubber klappert niet zo erg )