Hah, nou zo te merken oogsten die graaikassa's goed hoor! dus laat maar lekker staan die dingen
Ik rij voornamelijk binnen de randstad overdag, en vind die 100 km/u wel prima eigenlijk. Het is druk zat op die 2*2baans snelwegen met al die op en afritten. En de tijdwinst is miniem met 120 ipv 100.. of je moet wel 'n hele grote afstand afleggen...
Sjah in de 'periferie van Nederland' zal vast wel harder gereden kunnen worden, maar kom op zeg, harder als 130 is echt zot binnen de Nederlandse grenzen.
Zoals laatst, ik reed op de ringweg eindhoven, daar mag je 100. Ik reed 130, ineens komt er een VROS (blik op de weg) auto naast me rijden, ik schrok me uiteraard lam, maar alles wat ze deden was gebaren dat ik het iets rustiger aan moest doen. Dit omdat ik geen gevaar op de weg was.
T zal best even schrikken zijn geweest, maar 't leer of corrigerende effect zou groter geweest zijn als je gewoon 'n bonnetje voor je hadden uitgeschreven hoor! Gevaar op de weg of niet, je MAG daar gewoon geen 130, en daar zal vast een reden voor wezen!