Begin me steeds meer te ergeren aan me einddemper, in het begin vond ik het wel een leuk geluid, maar vind het nu zwaar irritant, vooral op de snelweg, dat monotone gebrom....
Zoek dus een andere demper, maar ja niks te vinden wat een beetje normaal lijkt, moet wel een dik geluid hebben maar niet dat irritante zware...
Pixels66 wrote:Heb je een extra demper ertussen gelast?
Nee. Het eindstuk was ontzettend veel te groot, diameter van 110 ofzo.
Daar heb ik een rondgebogen stuk gaatjes aluminium ingedaan. Tussen de pijp en het aluminium een boel staalwol gedaan en vervolgns het geheel dichtgemaakt met alu plaatje.
demper open sliijpen en de vuiligheid en en dat syntethisch spul eruit gooien en terug dicht lassen. als t goed is heb je dan een leuke brom die niet overdreven is. (moet t overigens bij mij ook nog steeds doen
X-TroniC wrote:demper open sliijpen en de vuiligheid en en dat syntethisch spul eruit gooien en terug dicht lassen. als t goed is heb je dan een leuke brom die niet overdreven is. (moet t overigens bij mij ook nog steeds doen
Euhmm, jij denkt dus dat als je de demping eruit haalt je minder herrie krijgt?
X-TroniC wrote:demper open sliijpen en de vuiligheid en en dat syntethisch spul eruit gooien en terug dicht lassen. als t goed is heb je dan een leuke brom die niet overdreven is. (moet t overigens bij mij ook nog steeds doen
Euhmm, jij denkt dus dat als je de demping eruit haalt je minder herrie krijgt?
Het kan zijn dat die van Sander juist al leeg is.
neenee, ik bedoelde bij een originele uitlaat he. bij een die al te veel lawaai maakt gaat t uiteraard alleen nog erger worden
Doe maar niet, kun je net zo goed je hele demper er tussenuit halen, wordt alleen maar erger.
ken genoeg mensen die t gedaan hebben. voor een vrij lichte brom te cre?ren, zonder andere uitlaat of iets te hoeven steken, is t wel doenbaar lijkt me. let wel: dit gaat om een ORIGINELE uitlaat he, geen aftermarket spul.