valt opeens heel die auto stil

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
DuFF
AXtremist
AXtremist

valt opeens heel die auto stil

Post by DuFF »

ben je lekker aan t rijden savonds, opeens mis je je bromgeluidje uit je uitlaatje .. en was het wel heel erg stil onder de motorkap ..., kijk ik op me dashboard, allemaal aparte lampjes aan die erop wezen dat de motor niet meer draaide, dus ik parkeer 'm langs de kant, probeer de starten, en niks hoor....

snap ik 'r niks van,

kijk ik opeens links van me stuur ,zie ik dat de startonderbreker weg is, dus ik op de grond kijken, en ja hoor.

had ik 'm er niet goed ingestoken, ik schrok me echt het apenlazerus :evil: :(
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

dan kan ik je NOG een tip geven.

zorg er maar voor dat die onderbreker niet in de stofzuiger van de carwash verdwijnd.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

X-TroniC
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by X-TroniC »

die startonderbreker hoef je er toch maar even in te steken en dan te starten? althans, bij mij wel...

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Rob GT »

Heb je een hond?
Uitgegeven: 27 september 2006 15:22
Laatst gewijzigd: 27 september 2006 15:42

AMSTERDAM - De Britse wegenwacht, die was opgetrommeld door een vrouw wier auto niet meer wilde starten, heeft een hond gebruikt om het euvel op te lossen. Dat meldt de BBC.

De vrouw had 's ochtends het batterijtje van haar elektronische contactsleutel verwisseld, maar kreeg haar auto daarna met geen mogelijkheid meer aan de praat. Een medewerker van de wegenwacht ontdekte dat de chip voor de startonderbreking ontbrak.

Opeens herinnerde de vrouw zich dat haar hond George eerder die dag een vreemd voorwerp had opgegeten, wellicht de chip. De wegenwacht zette de hond in de bestuurdersstoel en startte vervolgens de auto met de sleutel.

Volgens de Wegenwacht-medewerker moet de vrouw voorlopig haar hond meenemen als ze de auto wil gebruiken. "Totdat de chip er op natuurlijke wijze weer uitkomt", aldus de medewerker. Volgens hem was het voor het eerst dat een hond hem geholpen heeft bij het starten van een auto.
:wink:

Gelukkig maar dat het verder niks ernstigs was!
Image

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

Joost wrote:dan kan ik je NOG een tip geven.

zorg er maar voor dat die onderbreker niet in de stofzuiger van de carwash verdwijnd.
stofzuigen? :? wat is dat.. :lol:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Edwin
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Edwin »

Keb het wel eens voor elkaar gekregen om met mijn rechterknie de sleutelbos met contactsleuteltje een klein tikje te draaien, net genoeg om de motor uit te zetten.
Vrij frustrerend inderdaad, dan rij je daar en ineens doet ie helemaal niks meer :D
Image

X-TroniC
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by X-TroniC »

t zijn kleine auto's maar de stoten die jullie uithalen heb ik echter nog nooit voorgehad.... wel al een paar keer mijn strtonderbreker kapot gerukt :oops: dat ding er verkeerd ingestoken, zat ie vast, kreeg k m er nimeer uit... KRAK.... oeps, daar ging de behuizing, printplaatje was mooi om zien :lol:

Post Reply