ax verkocht word ie afgekeurd

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
katuut
AX liefhebber
AX liefhebber

ax verkocht word ie afgekeurd

Post by katuut »

:twisted: :twisted:

verkoop me ax voor bijna 1600 euro!!!!! moest alleen nog ff een nieuwe apk er op doen, maar me ax ziet er aan alle kanten zo mooi uit dus ik dacht: kat int bakkie!

wielremcilinder en een draag armrubber moeten nieuw en me gordel achter zit vast :twisted: :twisted:

ff lekker pissed om

net gisteren ng ruig liggen martelen om mijn kilometerteller kabel te vervangen (echt rot werk) trek er natuurljk weer teveel van af zodat alle versnellingsbak olie dr uit loopt

hahah t is weer een mooi feestje
blaffende woofers bijten niet ;-)

bruce/r
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bruce/r »

KMtellerkabel vervangen, heb je daar nog handige tips voor, ik moet het waarschijnlijk ook doen binnenkort, is is het sneller als ik hem naar de garage breng?

katuut
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by katuut »

bruce/r wrote:KMtellerkabel vervangen, heb je daar nog handige tips voor, ik moet het waarschijnlijk ook doen binnenkort, is is het sneller als ik hem naar de garage breng?

hahah jaaaa cker

de tellerbak eruit halen is vreeeeseeelijk werk, je kunt de tellerkabel bij je schutboard van elkaar losschroeven in 2 delen.
op de plek waar de kabel op de as zit NIET GAAN SCHROEFJES LOSDRAAIEN! hahah dan loopt je olie er uit (vd versnellingsbak) je kunt gewoon een rubberen slangetje eruit trekken en je hebt m in handen :P

voor de rest is het plug en play,

trouwens een tellerkabel bij de dealer kost ?35,- ik heb m voor ?16 (beiden nieuw) maar die van mij bij een franse sloperij in Groningen met ook veel nieuwe onderdelen. dus ff zoeken :wink:

en er zit zeer veel verschil in de kabels dus dat is ook even goed uitkijken
blaffende woofers bijten niet ;-)

Post Reply