slechte voorgevoelens

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
DuFF
AXtremist
AXtremist

slechte voorgevoelens

Post by DuFF »

nou weten de meeste mensen wel dat ik voor een ax uitkijk.

de GT was al verkocht(frustratie 1)

van de week ga ik naar een ax furio kijken.

maar nou zoek ik voor de grap op internet, en daar kom ik een foto tegen.
en ja hoor, dit is de foto van de advertentie van de furio waar ik naar ga kijken. deze site is Pools en draaid al sinds 2004 !!(frustratie 2)

http://citroenax.republika.pl/

laten wij er dan van uit gaan dat ik foto's heb gezien die 2 jaar oud zijn.

dan kloppen die foto's van de advertentie al lang niet meer, .... waarom krijg ik hierdoor nou weer een rotgevoel. :( :( (algehele frustratie)

(edit : of de foto's op de advertentie zijn niet van de betreffende zwarte furio, maar zomaar om te laten zien wat voor een auto het is.)

maar ik ga hier zeker nog achter aan, ik wil dit graag zeker weten, het zou ontzettend gaar zijn als ik met die furio van die foto in me gedachte er naartoe ga en dan een totaal andere furio zou zien staan. :roll:
laten we hopen dat het toch die van de foto is, dan ben ik blij :)
(en dan mogen ze die Polen is afschieten ofzo :evil: )
Spreken is goud, Ductape is zilver.

DuFF
AXtremist
AXtremist

Re: slechte voorgevoelens

Post by DuFF »

DuFF wrote:nou weten de meeste mensen wel dat ik voor een AX uitkijk.

de GT was al verkocht(frustratie 1)

van de week ga ik naar een AX furio kijken.

maar nou zoek ik voor de grap op internet, en daar kom ik een foto tegen.
en ja hoor, dit is de foto van de advertentie van de furio waar ik naar ga kijken. deze site is Pools en draaid al sinds 2004 !!(frustratie 2)

http://citroenax.republika.pl/

laten wij er dan van uit gaan dat ik foto's heb gezien die 2 jaar oud zijn.

dan kloppen die foto's van de advertentie al lang niet meer, .... waarom krijg ik hierdoor nou weer een rotgevoel. :( :( (algehele frustratie)

(edit : of de foto's op de advertentie zijn niet van de betreffende zwarte furio, maar zomaar om te laten zien wat voor een auto het is.)

maar ik ga hier zeker nog achter aan, ik wil dit graag zeker weten, het zou ontzettend gaar zijn als ik met die furio van die foto in me gedachte er naartoe ga en dan een totaal andere furio zou zien staan. :roll:
laten we hopen dat het toch die van de foto is, dan ben ik blij :)
(en dan mogen ze die Polen is afschieten ofzo :evil: )

(nog een edit: het blijkt dat de verkoper van de furio bekend is bij de club, zijn naam staat in een topic dat Joost een keer getypt heeft, over bezitters van een Ax Sport , echter de sport die deze man bezitte is in 93 alweer uitgeschreven bij rdw dus die zal het wel al niet meer doen ofzo iig mischien zegt iemand dit wel iets en kan mij info geven?)

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

DuFF wrote:(nog een edit: het blijkt dat de verkoper van de furio bekend is bij de club, zijn naam staat in een topic dat Joost een keer getypt heeft, over bezitters van een AX Sport , echter de sport die deze man bezitte is in 93 alweer uitgeschreven bij rdw dus die zal het wel al niet meer doen ofzo iig mischien zegt iemand dit wel iets en kan mij info geven?)
Het is dus DE erns-jan van DEZE AX SPORT?

ik had al wel het idee bij het zien van de naam en de combo met een AX..

Groetjes,

Michel

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

MBa@NL wrote:
DuFF wrote:(nog een edit: het blijkt dat de verkoper van de furio bekend is bij de club, zijn naam staat in een topic dat Joost een keer getypt heeft, over bezitters van een AX Sport , echter de sport die deze man bezitte is in 93 alweer uitgeschreven bij rdw dus die zal het wel al niet meer doen ofzo iig mischien zegt iemand dit wel iets en kan mij info geven?)
Het is dus DE erns-jan van DEZE AX SPORT?

ik had al wel het idee bij het zien van de naam en de combo met een AX..

Groetjes,

Michel
ik heb 'm gemaild, foto is wel van zijn furio, maar een oude foto.
als ik het nu goed begrijp is ernst-jan zijn sport gestolen en naar polen vervoerd? en vervolgens staat er een foto van zijn furio ook op een poolse site.. alsof ie in de gaten word gehouden door de poolse automaffia ofzo, lol.

nou ik ga dus woensdag kijken en meteen door naar een GTI, die er net op staat, ff gebeld, nog wat keuze.

8)

robin
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by robin »

AH die groene in Castricum!
BX GTI 16V 1987
XANTIA ACTIVA V6 1997
SAXO VTS 1998

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

Musketier wrote:AH die groene in Castricum!
ja die:) die ziet er ook heel dik uit daarom :D

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

die gti ziet er niet echt best uit, kijk maar bij de benzinedop en het stukje skirt, daar is veel benzine gemorsd. prijs is veel te hoog ik zou niet meer dan 1100 euro geven mits hij technisch 100% is.

robin
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by robin »

ja prijs is hoog! Op de foto vind ik hem ook niet super eruit zien!
BX GTI 16V 1987
XANTIA ACTIVA V6 1997
SAXO VTS 1998

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

Musketier wrote:ja prijs is hoog! Op de foto vind ik hem ook niet super eruit zien!
ja en die andere gti was op de foto wel mooi, maar die zag er in het echt ook niet uit(heel toevallig staat ie ook niet meer te koop haha)

ik zie het woensdag wel hoe deze gti er aan toe is, en de prijs valt altijd van af te snoepen, want ik ruik hier al dat de koppakking lek is.
8)

*edit, maar eerst naar die Furio kijken waar ik stiekem meer vertrouwen in heb :roll: *

Post Reply