Koppeling :(
Moderators: Rock's, webmasters
Koppeling :(
He godver, wil ik net wegrijden naar mijn werk. AXje in de eerste versnelling, gas geven....nix. Nog mee gas geven, koppeling helemaal oplaten komen, he ja hij rijd. zo dat was ff schrikken. Versnelling naar zjin 2, gas geven knaltie ineens van 2 naar 3000 toeren zonder vooruit te komen. Conclusie koppeling dood.
Gaat ik naar de garage... 800 euro in het beste geval. Ja de ballen ik neem em wel weer mee naar huis. Nu alle kennissen aan het bellen of ze iemand weten die het wil doen voor mij.
Gaat ik naar de garage... 800 euro in het beste geval. Ja de ballen ik neem em wel weer mee naar huis. Nu alle kennissen aan het bellen of ze iemand weten die het wil doen voor mij.
Ik heb em net naar een garage gebracht, 350 euro incl. Lijkt me een mooie prijs, heb em gelijk gevraagd om een voorcontrole voor de APK te doen, want als ie in november sowieso afgekeurd wordt, laat ik mijn platen niet maken.
Hij belde net op dat er alleen een fusee is met wat lichte speling, dus heb em de platen maar laten maken, en strax laat ik door hem de apk doen met die fusee.
Zou het dan toch goedkomen
Hij belde net op dat er alleen een fusee is met wat lichte speling, dus heb em de platen maar laten maken, en strax laat ik door hem de apk doen met die fusee.
Zou het dan toch goedkomen
Rock's wrote:Zijn ze nu toch op ?..........wel raar dat ze opeens helemaal op zijn.....
Het moest toch een keer gebeuren, voorlopig kan je straks weer een heel eind blazen
Haha ja, eigenlijk van de ene op de andere dag. Gisteren geen last. Vanochtend direct na het starten vol erdoorheen. Kwam net bij de garage de monteur snapte niet dat ik er nog heen kon rijden. Heheh.
Maar goed rekening mee gehouden dus komt helemaal goed. Alleen strax voor de apk een nieuwe koplamp en fusee. Ben er nog steeds heel blij mee
-
- AX super weirdo
muis_84 wrote:
Maar goed rekening mee gehouden dus komt helemaal goed. Alleen strax voor de apk een nieuwe koplamp en fusee. Ben er nog steeds heel blij mee
Koplampen zijn er genoeg voor weinig te vinden op het forum, en anders mag je er van mij 1 lenen......(kep hem straks weer zelf ff nodig)
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
J5 wrote:Welke garage ben je geweest daar we bij elkaar in de buurt wonen.
Is wel interessant om te weten.
Garage Centrum in Leiden op het levendaal. Gigantisch kleine garage, monteurs van buitenlandse afkomst, maar voor zover ik nu kan zeggen goed en snel werk geleverd voor een eerlijke prijs.
nieuwe koppelingsset, apk voorcontrole en olie bijvullen voor 350 euro.
Overigens waren mijn koppelingsplaten niet kapot, die was nog redelijk goed. Maar mijn drukgroep was compleet naar zijn grootje.