dingen kopen van marktplaats e.d.

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

dingen kopen van marktplaats e.d.

Post by DuFF »

stel, je zoekt een camcorder, je gaat de debielste dingen doen en besluit daarom een maximum bedrag van 150 euro vast te stellen omdat ie anders te kostbaar word.

nou, dat bedrag heb je apart, je ziet opeens tussen advertenties op de lokale advertentie-site een camcorder staan, perfect, nieuw, vraagprijs 150 euro.


zoek je later op de nacht, staat ie ook op marktplaats, is er al 180 op geboden.


:x nou wat zal ik lekker slapen... :evil: grrrrr
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Kijk maar uit,.....met dit soort spullen loop je extra risico dat je een dure baksteen koopt :wink:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

Rock's wrote:Kijk maar uit,.....met dit soort spullen loop je extra risico dat je een dure baksteen koopt :wink:


boven bepaald bedrag laat ik al niet meer opsturen.

behalve als het echt van een winkel is,
in dit geval bied gewoon iemand het te koop aan, en die woont hier niet al te gek ver vandaan, hoogstens 7 minuten rijden, ik wil namelijk die camcorder zien voordat ik hem koop, daarom moet ie ook in de buurt aangeboden worden, en niet hoog in het noorden, en ik blijf bij mijn maximum van 150 euro. met een overschrijdingsrandje van 150,01 euro :P
maar ik zou er vandaag wat van gaan horen.....denk dat ik daar wel naar kan zwaaien :x

zucht :(
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

er zijn ook veel bieders op marktplaats die niets van zich laten horen, misschien zo ook wel die bieder van 170 euro.

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Browny wrote:er zijn ook veel bieders op marktplaats die niets van zich laten horen, misschien zo ook wel die bieder van 170 euro.


Inderdaad, dus met een beetje geluk...

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

ach ja zo zou ik ook een keer voor een audi a4 gaan kijken... heb je een afspraak, bel je nog even voor t adress is ie al verkocht hoor :roll:
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

heb ik een keer gehad met een brommer voor m'n vriendin. Afspraak al gemaakt, geld al gepint, stappen in de auto, en zouden even bellen als we wegreden. Eh, sorry, hij is al verkocht. Dat jochie heeft dus tutende oren eraan overgehouden want dat vond ik niet zo netjes van hem. Onbegrijpelijk. Hij mag echt blij zijn dat ik niet al voor z'n deur stond.

Bas_S
AX Master
AX Master
Posts: 1497
Joined: TueMar28, 2006 8:31:45 PM
Location: Nieuwveen

Post by Bas_S »

TTF wrote:ach ja zo zou ik ook een keer voor een audi a4 gaan kijken... heb je een afspraak, bel je nog even voor t adress is ie al verkocht hoor :roll:
Ik had hetzelfde met een AX GTI :x
Altijd meer PK's dan jou!

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Ik wacht nog steeds op de koper voor mijn 2e GT, zou meteen komen. Hoop niet dat ie hier nog aankomt want ik heb hem al meer dan twee jaar niet meer. Heb hem de volgende dag aan iemand anders verkocht die wel kwam opdagen :oops:
Image

mandy
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 176
Joined: SunApr02, 2006 4:18:00 PM
Location: Oss-city

Post by mandy »

hadden we vandaag gereageerd op een mooie auto radio . kregen gelijk na 1 min bericht terug . hij stond erop om hem op te sturen . want hij was niet thuis maar had de radio wel bij zich dus kon hem gelijk versturen . :?wel vreemd om 21.00 uur 's avonds . maar ja , wij terug gemailt en gevraagt of we hem dan niet ergens anders konden bekijken . ik vertrouwde het al niet . komt ie aan met een smoesje . we konden hem deze week ophalen maar hij wist niet of hij hem naar het weekend nog had . :? heb hem gevraagt wanneer we langs kunnen komen krijgen we geen bericht meer . heel vreemd .
hij heeft ook nog een versterker dus let op ! zijn naam op mp is sammy :twisted:


Jullie zijn gewaarschuwd :wink:
mis mijn axje . na 3,5 jaar trouwe dienst heb ik hem moeten laten gaan .
R.I.P

Post Reply