het is weer eens zo ver ik had heel me auto gestript en ging ff een test ridje maken. ik sta bij een kruispunt voor een rood stoplicht(begin A58) toen groen volgas weg en wat trekt ie als een diebiel zeg niet nogmaal. bij me testbaantje aangekomen op een intustrie terein ff een paar sprindjes maken en ik ga 1 bochtje om hoor ik in eens een maf getik

god klere kl*te ding

en ja hoor het tikje houd ook niet meer op en hij tikt alleen als je rijd en het gas loslaat en uit rolt in de versnelling maakt niet uit welke versnelling...

... nou ik thuis de ax op steuntjes gezet met de voor wielen van de grond met blokjes de achterwielen geborgd en starten 1e versnelling 2e 3e ik weer uitgestapt moterkap open en handmatig gas geven en luisteren en je het is de versnellings bak waar het kaboutertje hamertje TIK TIK TIK TIK TIK loopt te spelen.
Maar als ik accelereer is het tikje wel weer weg en ik merk niks met sturen enzo het tikt alleen met uitrijden op de versnelling heel erg frustrerend dus ja
iemand een bak over van een GT? is er verschil tussen een type1 en type2 GT v-bak?
ik wort er getikt van

dit is de 2e al met deze auto