Ouders op vakantie, begeeft de ketel 't. Voor de verwarming is 't niet zo erg natuurlijk met 35 graden buiten. Maarja, ik krijg ook geen warm water meer
Knipperende 4 op de ketel, betekend een Module fout volgens het boekje. Ik ben benieuwd wat er stuk is
Morgen maar 'ns bellen of een monteur ff kan kijken naar 't apparaat.
Nouja je zou toch zeggen dat 't een gesloten verwarmingssysteem is; waar blijft dat water dan?
In de zomer zou je toch juist zeggen dat 't water uit moet zetten, of is de temperatuur van het verwarmingsgedeelte in de zomer koeler waardoor het tov het winterseizoen inkrimpt?
Glenn@nl wrote:Nouja je zou toch zeggen dat 't een gesloten verwarmingssysteem is; waar blijft dat water dan?
In de zomer zou je toch juist zeggen dat 't water uit moet zetten, of is de temperatuur van het verwarmingsgedeelte in de zomer koeler waardoor het tov het winterseizoen inkrimpt?
In de ketel zit er een overloop dat loost op de rioolaansluiting.
Als het vaker gebeurd (bijv om de paar maanden) dan is er intern iets duurs stuk, ben de naam ff vergeten, en blijft ie cv-water op het riool lozen.
Dat had ik in mijn studentenhuis een jaartje of wat geleden.
Bij een traditionele cv in bedrijf is de aanvoer temp 80 a 90o en de retour temp 60 a 70o. Zou zo wel iets druk kwijtgeraakt kunnen zijn....?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage