Gisteren mijn axje weer glimmend gemaakt, kijk ik net uit mijn raam, HELEMAAL onder de vogelstront.
Muis zit aankomende week op wacht met 5 geladen luchtbuksen
Kutvogels
Moderators: Rock's, webmasters
blueduck wrote:Nou lopen jullie wel te zeuren, maar gewoon je auto niet meer wassen helpt t best .Vogels zijn tenslotte net mensen, die schijten ook t liefst op een schoon plekkie...
Tsja, dat zou best wel kunnen zijn, maar ik ga niet rondrijden in een volgescheten auto. Daarnaast heb ik nu 2 luchtbuksen 24/7 geladen liggen, flinke bird die nu nog over durft te vliegen....
Ik heb het ook te pakken hoor!
Had na de veersemeer meeting zondag wel zoiets om na 1,5 jaar eens een wie=wie aan te maken.
Dus gisteren eindelijk m'n axje gewassen (athans, laten wassen ).
Ging ik vanmiddag nog even naar de haven om te om te kijken als m'n zeilboot nog in orde was omdat ik morgen een middagje ga zeilen... wordt m'n auto compleet ondergescheten door zo'n enorme meeuw!
Echt overal zat het, motorkap, dak, kofferklep en allebei de portieren en achterramen.
Rechts gelukkig een stuk minder omdat die meeuw vanaf ongeveer linksvoor over was gekomen maar de schijt zit echt overal
Weer geen foto's kunnen maken...
Denk dat het toch maar een wie=wie wordt met een smerige ax...
Had na de veersemeer meeting zondag wel zoiets om na 1,5 jaar eens een wie=wie aan te maken.
Dus gisteren eindelijk m'n axje gewassen (athans, laten wassen ).
Ging ik vanmiddag nog even naar de haven om te om te kijken als m'n zeilboot nog in orde was omdat ik morgen een middagje ga zeilen... wordt m'n auto compleet ondergescheten door zo'n enorme meeuw!
Echt overal zat het, motorkap, dak, kofferklep en allebei de portieren en achterramen.
Rechts gelukkig een stuk minder omdat die meeuw vanaf ongeveer linksvoor over was gekomen maar de schijt zit echt overal
Weer geen foto's kunnen maken...
Denk dat het toch maar een wie=wie wordt met een smerige ax...