Infantiele flitsdebielen

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

muis_84
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 403
Joined: TueApr25, 2006 1:12:54 PM
Location: Leiden

Infantiele flitsdebielen

Post by muis_84 »

Ben ik lekker aan het cruisen in mijn mooi opgepoetste AXje op weg vanuit Zierikzee alwaar ik mijn geliefd gedag heb moeten zeggen, hetgeen mijn humeur al tot een absoluut nulpunt had gebracht.

Cruisend door het Nederlandse polderlandschap kom ik de eerst ergernis tegen in Rotterdam... FILE. En wat voor een, drie kwartier vastgestaan om de afslag Den-Haag te kunnen nemen op het Kleinpolderplein. U begrijpt mijn humeur was in koelconditie geraakt.

De frustraties na het file-leed ( er was geen fileflirt te bekennen:( ) eruit stampend in mijn ax met mijn gaspedaal tot de bodemplaat ben ik de drukte voorbij. Op de A4 lekker rustig rijdend het trage verkeer inhalend met een rustige gang van 120 (moet toch kunnen) zie ik wat ik vreesde. Sjezend door het Prins Clausplein ( Je rijd er soepeler doorheen dan dat die man kon lopen) werp ik een blik op mijn kilometerteller annex toerenteller annex benzine meter hetgeen mij een bevredigend gevoel geeft. Maar dan, daar staan ze hoor onze school drop-outs, de helden van Nederland, de slechtste fotograven van Nederland, zitten in een auto met op afstand een mooie driepoot met erop een gatso-meter en een flits kast. Ik twijfel geen seconde werp een blik in mijn achteruitkijkspiegel en probeer te redden wat er te redden valt, maar helaas op een snelheid van 110km/uur op mijn teller zie ik de gevreesde flits.

Wederom een dieptepunt in mijn toch al zo slechte dag.
Klik op de banner om mijn wie = wie te bekijken!
Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

:(
Image

muis_84
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 403
Joined: TueApr25, 2006 1:12:54 PM
Location: Leiden

Post by muis_84 »

q01z wrote::(


Slechte afsluiting van een leuk weekend:( Et was gezellig in Renesse. Al ben ik niet verder dan de Stulp en de Zoom gekomen want in de Zoom zate de lekkere wijve:P
Klik op de banner om mijn wie = wie te bekijken!
Image

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Eerste boete in je AX? :roll:
Balen.

Daar staan ze echt heel vaak.... zeker nu de A12 in Den Haag een 80 km zone is.
En ook altijd aan die kant.
Dus creativiteit is ook al ver te zoeken.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

muis_84
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 403
Joined: TueApr25, 2006 1:12:54 PM
Location: Leiden

Post by muis_84 »

Rio97 wrote:Eerste boete in je AX? :roll:
Balen.

Daar staan ze echt heel vaak.... zeker nu de A12 in Den Haag een 80 km zone is.
En ook altijd aan die kant.
Dus creativiteit is ook al ver te zoeken.


De eerste voor mij in de AX, mijn moeder had em al toen ze voor de eerste keer ermee weg was, parkeren bij dit bord: Image

Maarja nu maar wachten op een brief van onze vrienden uit Leeuwarden.
Klik op de banner om mijn wie = wie te bekijken!
Image

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Haha je weet 't wel in 'n leuk verhaaltje te gieten :D

nu maar afwachten wat 't kosten gaat...

Bas_S
AX Master
AX Master
Posts: 1497
Joined: TueMar28, 2006 8:31:45 PM
Location: Nieuwveen

Post by Bas_S »

4 km langzamer en je had geen bon gehad (flitsten altijd op 7km teveel dusseh 106 en je krijgt geen bon.)
Altijd meer PK's dan jou!

muis_84
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 403
Joined: TueApr25, 2006 1:12:54 PM
Location: Leiden

Post by muis_84 »

Nou ik kreeg em net binne, gemeten snelheid 111, correctie 4 km dus 107km/h wat resulteert in 23 euro boete...
Klik op de banner om mijn wie = wie te bekijken!
Image

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

Van zo'n bedrag zul je niet wakker liggen...
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

dat valt gelukkig alles mee, maar toch, die ventjes hadden beter boeven kunnen gaan vangen.

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

Gister op weg naar school hadden ze een driepoot met flitser in het hoge gras verstopt, zag 'm op het laatste moment. En vandaag zetten ze weer een flitsauto 2 straten verderop :evil:
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

muis_84
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 403
Joined: TueApr25, 2006 1:12:54 PM
Location: Leiden

Post by muis_84 »

Tsja 23 euro, tis niet veel, maar ik zeg maar zo elke cent die binnenkomt op hun rekening is er 1 teveel. Honden zijn het.

Postbode zal wel gedacht hebben, eergisteren bekeuring van mijn pa. gisteren bekeuring voor mij (mijn moeder stond bij een parkeerverbodsbord geparkeerd) En vandaag weer voor mij. hehe.
Klik op de banner om mijn wie = wie te bekijken!
Image

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

bad_my84 wrote:Gister op weg naar school hadden ze een driepoot met flitser in het hoge gras verstopt, zag 'm op het laatste moment. En vandaag zetten ze weer een flitsauto 2 straten verderop :evil:


Dat 80 km/h gedeelte van de Bergerweg in Sittard zeker. Daar heb ik ze nl al een paar keer zien staan. Heb trouwens ook al gehoord dat er wel een geflitst wordt in de straat vd heao.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

En toch..... Bedenk je eens dat er helemaal niet geflitst werd. En denk dan eens aan het onverantwoorde rijgedrag want sommige mensen nu al ten toon spreiden.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

J5
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 591
Joined: TueMay02, 2006 9:51:05 PM
Location: Katwijk
Contact:

Post by J5 »

Heb laatst gehoord dat als je boete lager is dan 45 euro, moet je schriftelijk de foto opvragen. Dan seponeren ze je boete omdat het opzoeken en opsturen van de foto duurder is dan de boete die ze kunnen innen. :wink:
Probeer het is joh. Kost je alleen een postzegel. Betalen moet je toch. :(

muis_84
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 403
Joined: TueApr25, 2006 1:12:54 PM
Location: Leiden

Post by muis_84 »

J5 wrote:Heb laatst gehoord dat als je boete lager is dan 45 euro, moet je schriftelijk de foto opvragen. Dan seponeren ze je boete omdat het opzoeken en opsturen van de foto duurder is dan de boete die ze kunnen innen. :wink:
Probeer het is joh. Kost je alleen een postzegel. Betalen moet je toch. :(


Ja ik was zowieso al van plan een bezwaarschrift in te dienen, vragen om de ijkingsgegevens en de foto enzo. Laat ze maar werken voor die 23 euro. Niet dat ik het niet wil betalen, want ik heb te hard gereden, maar goed ik moet ook werken voor mijn geld dus zij ook ;)
Klik op de banner om mijn wie = wie te bekijken!
Image

J5
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 591
Joined: TueMay02, 2006 9:51:05 PM
Location: Katwijk
Contact:

Post by J5 »

Dat doen ze al door een knappe foto van je te maken. :wink:

muis_84
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 403
Joined: TueApr25, 2006 1:12:54 PM
Location: Leiden

Post by muis_84 »

J5 wrote:Dat doen ze al door een knappe foto van je te maken. :wink:


Jaja, driepootje neerzetten, computertje aan, ff uitlijnen en in de auto koffie drinken, lachend op het schermpje kijken en de voetbalwedstrijd van de vorige dag doornemen. Zo wil ik mijn centjes ook wel verdienen!
Klik op de banner om mijn wie = wie te bekijken!
Image

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

Popmart wrote:
bad_my84 wrote:Gister op weg naar school hadden ze een driepoot met flitser in het hoge gras verstopt, zag 'm op het laatste moment. En vandaag zetten ze weer een flitsauto 2 straten verderop :evil:


Dat 80 km/h gedeelte van de Bergerweg in Sittard zeker. Daar heb ik ze nl al een paar keer zien staan. Heb trouwens ook al gehoord dat er wel een geflitst wordt in de straat vd heao.


Daar idd, maar ik heb voor de rest niks gezien, ook nog geen boetes gekregen :wink:
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

bruce/r
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 123
Joined: FriSep01, 2006 8:46:30 PM
Location: spijkenisse (zuid R'dam)

Post by bruce/r »

kga ook eens proberen er zo onderuit te komen, ik wil natuurlijk wel waar voor mijn geld!

...moet ik natuurlijk wel eerst een boete krijge...

ik rij toch zeer frequent 140 van spijkenisse richting kleinpolderplein... en 160 verder richting delft (woont mn vriendin)
niet constant 140 of 160 hoor, 'stukjes' ... :P
moet kunnen afentoe toch, even kijken wattie kan, ik rij wel veilig trouwens hoor!

Post Reply