@#$%^ Dealer
Moderators: Rock's, webmasters
@#$%^ Dealer
Ik ben vandaag naar de dealer gegaan en ik heb de slechtste ervaring ooit gehad. Ik moest 50E beten alleen om de voorwielen te balanceren en het duurde noch eens een uur en drie kwartier. En dan zijn ze niet eens al te aardig. Heeft noch iemand slechte ervaringen met de citroen dealer in Zoetermeer in meerzicht? Ik ga in ieder geval nooit meer terug. Aan de positieve kant kreeg ik van de dealer een otel cake ter promotie van de veel te royale actie weken. Maar dit uitweegt de slechte ervaringen niet.

-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
KMvrtr wrote:Zo, da's flink aan de prijs zeg.Duur cakeje.
![]()
Waar laat jij het doen dan?
De laatste keer heb ik het zelf bijgesteld met een tachimeter en dat was beter dan de kwikshit gelukt is..
Wacht eens... alleen balanceren??
Wat een klootzakken dan! Ik heb 't de laatste keer heel goedkoop kunnen doen maar was 30 euro kwijt voor vier nieuwe banden monteren + balanceren!
als je geen naafgat in het midden hebt (first velgen ofzo), dan moeten ze de hele machine ombouwen voor jou velgen.. of zo'n oud apparaat uit het archief trekken waarmee ze de wielen onder je auto kunnen balanceren..
beide zijn echt rotklussen, je zou ze dr bijna gelijk voor geven..
onder de auto balanceren kan bijna niemand meer, laat staan dat er nog garages zijn met zo'n apparaat..
de machine ombouwen hebben ze ook echt een hekel aan.
als je dus first velgjes hebt, dan begrijp ik ze volledig, qua tijd, saggo zijn en zelfs qua kosten..
maar t blijft veel geld/tijd
beide zijn echt rotklussen, je zou ze dr bijna gelijk voor geven..
onder de auto balanceren kan bijna niemand meer, laat staan dat er nog garages zijn met zo'n apparaat..
de machine ombouwen hebben ze ook echt een hekel aan.
als je dus first velgjes hebt, dan begrijp ik ze volledig, qua tijd, saggo zijn en zelfs qua kosten..
maar t blijft veel geld/tijd

Ik dacht dat dat ombouwen wel meeviel qua tijd. Toen ik die velgjes nog had staken ze een ombouw op dat apparaat die de velgen in de 3 boutgaten pakten.
De 1ste keer had die vent blijkbaar nog nooit 3 gaats blinde velgen gezien. Zonder dat centrale gat. Toen had ie er een racepoeder ingedaan. Dat zou moeten hechten waar de onbelans zat.
Nou dat heb ik geweten. Tot de 80 ging het goed. Daarboven leek het wel of ik op vierkanten reed. Die zooi kon ie er dus weer uithalen.
Blijft duur dus!
De 1ste keer had die vent blijkbaar nog nooit 3 gaats blinde velgen gezien. Zonder dat centrale gat. Toen had ie er een racepoeder ingedaan. Dat zou moeten hechten waar de onbelans zat.
Nou dat heb ik geweten. Tot de 80 ging het goed. Daarboven leek het wel of ik op vierkanten reed. Die zooi kon ie er dus weer uithalen.
Blijft duur dus!
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

racepoeder ? ik moet dan altijd denken aan laxeermiddel.....
verder kost het uitlijnen bij Walraven in Vlissingen standaard 45 eurie.
Walraven doet zijn werk goed en er zijn weinig klachten over,(wel kunnen de collega's het niet echt met elkaar vinden vaak, maar daar zijn de klanten niet de dupe van
verder kost het uitlijnen bij Walraven in Vlissingen standaard 45 eurie.
Walraven doet zijn werk goed en er zijn weinig klachten over,(wel kunnen de collega's het niet echt met elkaar vinden vaak, maar daar zijn de klanten niet de dupe van

Spreken is goud, Ductape is zilver.
Nouja van 'n citroendealer mag je toch wel verwachten dat ze nog wel 'n apparaatje hebben voor 't balanceren van de eigen producten... Volgens mij hebben ze nog genoeg AXjes in onderhoud. Als ik bij Citroen de Jong ben in Leiderdorp, en ik kijk de werkplaats in ziet ik er bijna altijd wel eentje staan.
En jah dat First-lichtmetaal rijdt toch nog redelijk veel rond..
En jah dat First-lichtmetaal rijdt toch nog redelijk veel rond..