gewoon domme pech :?

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
q01z
Total admin
Total admin

gewoon domme pech :?

Post by q01z »

vandaag echt super sleutelweer uiteraard!

en om ervoor te zorgen dat de grijze GT in topconditie wordt afgeleverd ging ik dus d-riem/spanrol vervangen..
keurig gedaan, jankt mn waterpomp nu als een gek :? die was dan vast al niet al te best meer.. en door het opnieuw opspannen issie gaan janken!

en bij de rooie zat het ook niet mee.. eindelijk die motor super goed lopende.. gaat mn dynamo stuk :?

en uiteraard heb ik reserve dynamo's! 6 zelfs! maar die liggen allen nog bij Sander omdat die ze steeds vergeet mee te nemen :?

AARGGGHH

nu moet ik dus vd week zorgen dat ik een keer voor sluitingstijd een waterpomp op ga halen.. en die dan na etenstijd ga monteren..

en hoe ik dan die rooie rijdend krijg, tsja.. dat hangt van sander af denk ik.. :roll:

dus mocht er iemand instaat zijn een dynamo of waterpomp af te leveren vd week? ik heb geen rijdende wielen meer.. ja me fiets..
zo me collega maar es bellen dat hij me hier moet ophalen voor het carpoolen :roll:

snik
Image

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

Zucht,.........wat ben je toch ook een prutser ! :wink: :lol:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Waterpomp + dynamo heb ik over.. misschien is het het slimst als ik dan Brockje ophaal en richting jou scheur?

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

ow dan heb je er nog 2 liggen want ik heb er hier maar 4. We regellen binnenkort wel wat.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Post Reply