Belastingdienst
Moderators: Rock's, webmasters
Belastingdienst
Ik krijg nog steeds mijn huurtoeslag vanaf januari. Dit is 108 euro in de maand, ondertussen aardig wat dus. Ook m'n zorgtoeslag ontvang ik verkeerd. Ik heb al ongeveer 15 keer gebeld en iedere keer wordt er toegezegd dat het met een paar weken in orde is en ik inderdaad gelijk heb. Het is ook zo dat je nooit de verantwoordelijke persoon of afdeling kan spreken maar alleen een domme muts van de belastingtelefoon.
Kort samengevat zijn ze me bijna 800 euro schuldig en schiet het maar niet op.
Kort samengevat zijn ze me bijna 800 euro schuldig en schiet het maar niet op.
Ik ben dik tevreden met ze hoor!
Ik kreeg 11 euro terug van de wegenbelasting en moest er vervolgens 10 betalen. Toch weer gratis geld
Maar de klapper moet nog komen: ik krijg samen met m'n vriendin 192 euro zorgtoeslag per maand
Hoe ze dat toch hebben berekend... Iedereen die ik ken krijgt in de 30 of 40 euro.
Ik kreeg 11 euro terug van de wegenbelasting en moest er vervolgens 10 betalen. Toch weer gratis geld

Maar de klapper moet nog komen: ik krijg samen met m'n vriendin 192 euro zorgtoeslag per maand

Kijk uit, een Cactussssss
GTE wrote:Browny wrote:GTE wrote:Hey Ivar, kan je je niet laten doorverbinden met iemand anders dan zo'n kutje bij de helpdesk?
nee, kheb wel het adres van het hoofdkantoor, dus ik kan wel een terroristische aanslag plegen.
je AX vol explosieven en de pui in rijden?
Foei. Als ie een geschikte bomauto zoekt heeft ook wel het adres van een Volkswagendealer hoor

-
- AX Spaster Mammer
pcrodent wrote:Ik ben dik tevreden met ze hoor!
Maar de klapper moet nog komen: ik krijg samen met m'n vriendin 192 euro zorgtoeslag per maandHoe ze dat toch hebben berekend... Iedereen die ik ken krijgt in de 30 of 40 euro.
Ik zou het maar netjes op een spaarrekening zetten, want je krijgt toch echt ooit ( maximaal binnen 5 of 6 jaar) Dat j het resterende bedrag terug moet storten. Trek er maar wat rente van dus;)
mjah, ik heb hetzelfde probleem met die zorgtoeslag.. moet ik ook gaan terugbetalen..
maar weet je wat nog dommer is? ik krijg het dus vd belastingdienst, moet dat vervolgens overmaken aan me vader.. en nog een keer terugbetalen aan de belastingdienst straks.. oftuwel, ik betaal alleen maar zorgtoeslag en krijg nix... mijn zorgverzekering loopt nog via me vader (betere en goedkopere verzekering), maar dat kost me dus eigenlijk verschrikkelijk veel geld! kwam ik vd week achter..
maar weet je wat nog dommer is? ik krijg het dus vd belastingdienst, moet dat vervolgens overmaken aan me vader.. en nog een keer terugbetalen aan de belastingdienst straks.. oftuwel, ik betaal alleen maar zorgtoeslag en krijg nix... mijn zorgverzekering loopt nog via me vader (betere en goedkopere verzekering), maar dat kost me dus eigenlijk verschrikkelijk veel geld! kwam ik vd week achter..

muis_84 wrote:Ik zou het maar netjes op een spaarrekening zetten, want je krijgt toch echt ooit ( maximaal binnen 5 of 6 jaar) Dat j het resterende bedrag terug moet storten. Trek er maar wat rente van dus;)
Had ik ook al bedacht