koelslangen....

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Tja, wat is op zijn lazer geven? Ik heb hem nog NOOIT boven de 6000 toeren gehad. Heeft ook totaal geen nut om zoveel toeren te draaien met een standaard GTtje. Dat merk je gewoon dat je tussen de 5 en 6000 toeren goed zit kwa trekkracht.
Freude am Fahren.

betterman
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 444
Joined: SatNov08, 2003 3:02:24 PM
Location: geleen
Contact:

Post by betterman »

TTF wrote:
Drake wrote:nouja punt is, de koelvloeistof mag dan 80 graden zijn, de olie is dat vaak nog niet.


vandaar zit er bij mij een olie temp meter op :)


hoe wat waar olie temp, maak daar eens ff een howto van voor op de hoofdpagina, ik heb een ax GT (oud dash) en ik heb linksboven en rechtsboven ook metertjes geplaats in mn dash, alleen die hebben (nog) geen functie, t zou ideaal zijn als door eentje de olie temp van gaat aangeven...
King for a day, Fool for a lifetime.

alles te koop...voor AX
06-20412458
foto's : Http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=707

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Volgens mij heb je van die olietempsensoren die je zo in je aftappluggaatje draait. Ik dacht dat ik dat bij iemand had gezien op een meeting. Denk alleen niet dat ze meten met universele metertjes (volgens mij zat er een geschikt klokje bij).
Kijk uit, een Cactussssss

betterman
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 444
Joined: SatNov08, 2003 3:02:24 PM
Location: geleen
Contact:

Post by betterman »

lijkt me een kwestie van t originele bijgeleverde metertje op te meten (ohm) en die waarde bij de ax tellen gelijk te trekken door er weerstandje in serie tussen te zetten, ligt die waarde hoger dan bij de ax meter kan ik altijd nog een weerstandje parallel op de meter zetten. :D

Ik laat t wel in mn wie is wie weten hoe t is gegaan, eerst vanavond nog ff sideskirts erafhalen en plamuren :P


druk druk druk.....
King for a day, Fool for a lifetime.

alles te koop...voor AX
06-20412458
foto's : Http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=707

Post Reply