TTF wrote:hehe en zo;n grote windvanger aanhanger.. die wil je er niet achter....
wel eens met zo;n ding gereden met een caddy er voor .. wind tegen wou die nog maar net 85 hehe..
Hahhaha en dan 850 kilometer rijden...met 4 zwetende mensen in dat bakkie... ...even voor de mensen die het willen horen...in zo'n warme auto...krijg je al snel het gevoel wat kleding uit te doen...dat is wel weer een voordeel...ahhah...(met het oog op die meiden )
pcrodent wrote:Wat een vulgariteit weer, ik bedoelde natuurlijk dat je dan hele goeie gesprekken kon hebben. Duff duikt weer meteen met ze op de achterbank...
1e instantie zou ik voor de kofferbak kiezen, maar daar staat al wat aan audio in
....ennu, kzou niks vies in mijn ax doen met dames, dan word me ax jaloers, kheb 'n relatie met m'n ax begonnen ze zeurt niet en blinkt veel, en ze brengt me overal.
pcrodent wrote:Wat een vulgariteit weer, ik bedoelde natuurlijk dat je dan hele goeie gesprekken kon hebben. Duff duikt weer meteen met ze op de achterbank...
1e instantie zou ik voor de kofferbak kiezen, maar daar staat al wat aan audio in
....ennu, kzou niks vies in mijn AX doen met dames, dan word me AX jaloers, kheb 'n relatie met m'n AX begonnen ze zeurt niet en blinkt veel, en ze brengt me overal.
Mijn Ax-je heeft nog wel eens tegen gesputtert hoor!
Ik een AX krijg je best wel wat bagage. Ik ben met de Saxo twee weken met de tent naad Zuid-Frankrijk geweest en dat ging perfect. En de Saxo is net zo groot, of klein, als een AX
Kakelbont wrote:Als jij een trekhaak regelt mag je als axclub lid mijn aanghangertje zo gebruiken. Hij staat nu toch maar achter de schuur...
Super mooi karretje...maar helaas zie ik het niet zitten om heel de tijd 80 te rijden...maar ik houdt je aanbod in gedachten... (hij is inderdaad in de kleur van mijn auto hahaha. wel grappig!