#%$&@#@ stereo doet het niet
Moderators: Rock's, webmasters
#%$&@#@ stereo doet het niet
Mijn stereo draait sinds twee dagen geen gebrande cd's meer..grrrrr.. als je hem 's morgens aanzet doet hij het gewoon. Zet je hem dan op stop maar laat je hem wel stand by, als je hem dan weer aanzet doet hij het ineens niet meer. Cd lijkt niet te draaien. Als je dan weer ff cd eruit haalt en er weer in dan doet hij het weer.
nieuwe auto? nah...ik knap liever mijn ax op!
Is al een cd die ik al wat langer heb. Maar als ik de cd er even uithaal doet hij daarna wel weer. Ik heb een sterk vermoeden dat het niks met de beveilingscode te maken heeft. Hij draait ze nl wel. Maar het punt is dat als ik de cd op stop zet en de stereo niet uit doe. Als ik hem ff zo laat staan, dus aan maar met de cd op stop, dan doet hij het later niet meer. Stop ik de cd en zet ik hem gelijk weer op spelen, dan doet hij het wel.
nieuwe auto? nah...ik knap liever mijn ax op!
Is je cd-speler dan niet aan het verslijten, ik had op het einde van het leven van m'n vorige cd speler ook verschillende rare problemen
Pump Your Body To The Bass
The Kick Will Be Right In Your Face
Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear
Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain
Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!
The Kick Will Be Right In Your Face
Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear
Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain
Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!
-
- AX Master Spammer
Rook je? Zo ja kan er een blauwe waas zitten op de lens waardoor de speler het steeds slechter gaat doen. Openschroeven en schoonmaken met een wattenstaafje met spiritus werkt dan heel goed.
Maarja, da's bij een autoradio niet zo makkelijk als bij een huis tuin en keuken stereo....
Maarja, da's bij een autoradio niet zo makkelijk als bij een huis tuin en keuken stereo....
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)