Dus ik rij naar Amersfoort, ben ik ter hoogte van knooppunt rijnsweerd, en ik denk: hij maakt nu echt wel heel veel herrie!

Dus ik in lichte paniek mn auto de berm in gestuurd (op dat plekje was geen vluchtstrook, was ik nou maar 500 meter doorgereden, dan was t een minder heftig avontuur geweest...) dus ik in de besneeuwde berm de restanten van mijn einddemper onder de ax uit gevist, en toen wilde ik de weg weer op....
Niet dus, na 30 cm vooruit gereden te hebben stond ik tot mn assen in de bagger. Na een hoop gekl**t en gevloek en de mazzel dat de spits echt begon, en nog meer mazzel dat ik op wonderbaarlijke wijze mijn auto toch nog uit de shit kreeg, mijn weg voortgezet zonder demper. Gelukkig zit er een kwik fit om de hoek bij mijn werk. Hoewel ik erg tegen kwik fit ben, had ik niet echt een andere keus dan mijn axje daar af te geven om hem daar te laten fixen. Hebben ze allemaal gedaan, ze belden me zelfs om de prijs door te geven. Dat was ff flink schrikken, maar ja ik heb die auto echt nodig... Dus toen ik bij was gekomen van de schrik, heb ik ze de uitlaat laten vervangen. Dik 200 euro armer.....