Ja Rooney maar dat was omdat je >200 euro voor die scooter wilde hebben dan.
Maarrem 6 euro moest je toch al betalen Kakelbont want als je je auto voor minder dan 200 zou willen verkopen kun je 'm net zo goed meteen in onderdelen verkopen... En zo'n gek tarief is 6 euro niet...
(dit had je trouwens al kunnen zien aankomen toen marktplaats werd opgekocht door eBay. eBay = altijd betalen. Waarom denk je dat marktplaats ?berhaupt populairder was en is?)
Op zich hou je wel de serieuze advertenties over. Tot nu toe heb ik alle auto's verkocht via MP. Het was altidj boven de 200 euro = 6 euro. Maar nu is het alleen nog voor bepaalde rubrieken, waaronder auto's en woningen. Speurders.nl levert haast geen reacties op heb ik ondervonden.
Ik vindt het alleen maar te prijzen dat ze er bij marktplaats 6 euro voor vragen. Blijft het tenminste vrij van onzin advertenties en allerlei andere reclame-zooi.
Zoek eens in de AX advertenties op speurders. Dat zijn bijna 30 pagina's! Bij marktplaats wordt het om de maand gewoon weer opgefrist...
dat is zeker beter, ze wissen alles veel sneller op marktplaats. Als je er een advertentie hebt krijg je ook om de week een mailtje met een linkje om de advertentie te verwijderen als je je spullen al hebt verkocht. Lekker makkelijk, dus wordt ook vaak gebruik van gemaakt denk ik.