Pekel en nattigheid en modder enzo :(

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
q01z
Total admin
Total admin

Pekel en nattigheid en modder enzo :(

Post by q01z »

Blugh, eergister mn auto gewassen.. helemaal glimmen natuurlijk! (zoals het hoort..)
vandaag ff op en neer naar me werk.. mn auto is nu gewoon zwart.. zeker de motorkap.. helemaal ranzig vd pekel en modder en watertroep die andere auto's omhoog gooien!

kan ik zo weer overnieuw :cry:
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

misschien moet je iets minder handrembochtjes, drags enz. doen ;)

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by IceByte »

Ach, ik laat de mijne wel lekker vies totdat het allemaal weer een beetje beter wordt, je blijft anders bezig

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

je kan 'm ook invetten anders? dan roest ie iig niet :)

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

lol ik doe geen gekke dingen hoor kaka!
(behalve hard over een 'zandbank' rijden, maar die had ik dan ook niet geien! fijn dat stuifzand..)

maar ze zijn hier weer in de blub aan het spelen met de trekkers en ze strooien hier niet per kilo maar per kuub :roll: vd week was het gewoon glad omdat er TEveel gestrooit was.. hele weg wit vh zout in de bocht.. vaag he?
Image

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Nee, de AX heeft niet te dicht bij het kampvuur gestaan....
Dit is van ??n week voornamelijk snelweg :evil:

Image
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

ja, vooral snelweg is gruwelijk. Al die opspattende troep. Mijn ax is ook zwaar ranzig. Gisteren was ook m'n ruitenwisservloeistof op op de snelweg. Ik stukje kleven :oops: bij een of andere oma die 100 reed op de 4e baan, wil ik sproeien, pft, pft, drie drupjes, en niks meer. En toen moest ik nog ong. 7 km. tot het dichtsbijzijnste verkooppunt van ruitenwisservloeistof. Ik was haast in staat op de vluchtstrook te stoppen en er "appelsap" in te gieten, maar dat gaat ook zo stinken en is vast niet goed voor de lak.

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

Whahahahahha nou volgens mij maakt appelsap je ruiten ook niet echt schoon :lol: :D

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

ik bedoelde de zogenaamde appelsap, oftewel dat gele goedje met vrij veel ammoniak wat elke mens kan produceren en met goed richten wel in het reservoir te mikken valt.

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

voor een vrouw moet dat anders behoorlijk lastig zijn om te realiseren :roll:

ik heb geen eens een ruitenwisservloeistof tankje! laat staan een sproei installatie :?

ik heb wel een glassex spuitbus in de auto liggen.. en Avery surface cleaner (ontvetter voor beletteraars :D)
Image

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

Browny wrote:ik bedoelde de zogenaamde appelsap, oftewel dat gele goedje met vrij veel ammoniak wat elke mens kan produceren en met goed richten wel in het reservoir te mikken valt.

*STRIKE* Haha, ik ben toch nog niet 100% thuis in de mannenpraat :wink:

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Browny wrote:ik bedoelde de zogenaamde appelsap, oftewel dat gele goedje met vrij veel ammoniak wat elke mens kan produceren en met goed richten wel in het reservoir te mikken valt.

Haha, kun je beter niet doen :wink: Vindt je autolak niet lekker. Of je moet voor altijd witte kringen in je lak willen hebben :P
Freude am Fahren.

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Rogier jouw voorbumper is nog altijd witter dan de mijne :roll:
(en die grill staat erg fraai... als ik eens een witte tegenkom...)
Kijk uit, een Cactussssss

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

Browny wrote:ja, vooral snelweg is gruwelijk. Al die opspattende troep. Mijn AX is ook zwaar ranzig. Gisteren was ook m'n ruitenwisservloeistof op op de snelweg. Ik stukje kleven :oops: bij een of andere oma die 100 reed op de 4e baan, wil ik sproeien, pft, pft, drie drupjes, en niks meer. En toen moest ik nog ong. 7 km. tot het dichtsbijzijnste verkooppunt van ruitenwisservloeistof. Ik was haast in staat op de vluchtstrook te stoppen en er "appelsap" in te gieten, maar dat gaat ook zo stinken en is vast niet goed voor de lak.

herken baar zo waren wij eens op pad met een corsa, alleen deze lekte een beetje koelvloeistof, dus tja geen water bij ons enzo alleen nog maar ranja, koelde ook best hehe.. een maand later ging er toch een andere motor in de auto
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

pcrodent wrote:Rogier jouw voorbumper is nog altijd witter dan de mijne :roll:
(en die grill staat erg fraai... als ik eens een witte tegenkom...)

Foto!!
Inmiddels is ie weer netjes gewassen, (nu de andere AX nog...)

Voor een witte ben ik bang dat je lang moet zoeken, ik heb nog nooit een standaard witte 3 gezien. Deze was eerst blauw.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

't Is al een klein beetje te zien op het plaatje in m'n onderschrift maar inmiddels is het iets erger. De verf valt eraf :cry:
En pas deze zomer ga ik 'm maken...

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

@joost: ik zou gewoon hardhandig met de hogedruk de rest er ook afspuiten.. dan issie iig egaal :roll:

zonde hoor.. want dat ding van jou ziet er echt super uit, zeker met die witte velgies eronder!! zag trwns vorige week hier in zierikzee ook iemand rijden met die 13"LM wat jij hebt ;)
Image

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Neh zodra het warm wordt ga ik weer met verfjes aan de slag... Dus de skirts en de bumper. Kan ook de standaardbumper er weer onder hangen maar da's zo zonde van de mistlampjes...

Waar ik woon rijdt trouwens ook een AX met hele mooie Cituning velgen. Geflyerd natuurlijk. Maar de eigenares is een vrouw van middelbare leeftijd en die zijn niet zo op autoclubs... Jammer.

Tot zover mijn offtopic voor vandaag :P

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Glenn@nl »

Vanmorgen bijna 2 uur gedaan over een ritje Hoogmade - Utrecht. 50 kilometertjes, normaal 3 kwartier :S

Het was al glibber glibber 't dorrup uit vervolgens lekker druk op de A4, maar rijdt nog wel redelijk door. Staat er file op de N11 (vanaf Alphen-bodegraven) en A12.. (tot woerden) redelijk stilstaand ook soms :twisted: . Dat heb ik dus mooi allemaal ff meegepakt :?

Na lang stilstaan was ik een beetje bezorgd over de motortemperatuur. Ik dacht namelijk dat m'n termoswitch kapot was en dan slaat de fan natuurlijk niet aan (wat toch wel belangrijk is bij stilstaand verkeer..). Maar gelukkig kwam er op een gegeven moment (toen de file bijna voorbij was natuurlijk :wink: ) toch een extra herrieschopper uit het voor-onder :D hij doet 't nog dus 8)

Terugweg ging daarentegen bijna fileloos :D

En nog 2 axjes gespot ook op de terugweg; Een donkergroene TGE (typ2), en een zwarte type 2, met type 1 achterklep (van een GT) en bumper. Die laatste nog ff ingehaald (wijzend naar de clubsticker :P ) maar ze zag het helaas niet :roll:

mpm
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by mpm »

kakanox wrote:je kan 'm ook invetten anders? dan roest ie iig niet :)

Invetten? Bedoel je niet gewoon autowas?
Of wat voor vet moet je nemen dan? Ik heb nog wel wat vloeibare vet uit de koelkast waar de datum van verstreken is :)
M'n Spot is ter ziele...
2005: 32 alcoholboetes per verkeersdode door alcohol, 179000 snelheidsboetes per verkeersdode door snelheid. Spee's beleid door de plee.

Post Reply