Komt ze binnen, vloekend en scheldend omdat er weer eens iets niet goed ging op school. Krijg eerst me ma een grote bek en dan ik nog. Das niks voor mij, dus ik er tegen in en krijg ik weer op me kop van me pa en ma. Met de melding van joh dat moet je niet doen en ze is nog in de pubertijd... So what !!!
En dan heeft ze gewoon een subwoofer van mij gejat en in haar autootje gezet. En dan zonder versterker en gewoon op de radio draadjes zeg maar.
GRRRR
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
Hmm, mijn zusje durft sowieso geen grote bek meer tegen mij te geven. Het is jammer genoeg wel zo dat als er iets gebeurd in huis ik de lul ben en er een hand boven me zusjes hoofd word gehouden....
master-arnie wrote:Hmm, mijn zusje durft sowieso geen grote bek meer tegen mij te geven. Het is jammer genoeg wel zo dat als er iets gebeurd in huis ik de lul ben en er een hand boven me zusjes hoofd word gehouden....
Hier hetzelfde arne...
Maare het is ook wel weer leuk.
Dan komen hiero een paar maten van mij en me zusje had ook vriendjes bij der. Wouden die kleine gasten een zuipwedstrijd houden, LOL
kakanox wrote:zusjes en kinderen kan je op marktplaats zetten heh
Soms zou je dat met je vrouw ook willen
Zat ik gisteren naar die documentaire te kijken over soul muziek, met Otis Redding, Wilson Picket, Sam & Dave (dus echt De muziek waar ik van hou) zwaar te genieten...
Komt de vrouw met vriendin thuis en moest en zou 'r naar de Elmore Girls of zoiets gekeken worden
@ Gertjuh: kan uit ervaring vertellen dat het wel weer over gaat, maar tot die tijd...... grmmbl
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
kakanox wrote:zusjes en kinderen kan je op marktplaats zetten heh
Soms zou je dat met je vrouw ook willen
Zat ik gisteren naar die documentaire te kijken over soul muziek, met Otis Redding, Wilson Picket, Sam & Dave (dus echt De muziek waar ik van hou) zwaar te genieten... Komt de vrouw met vriendin thuis en moest en zou 'r naar de Elmore Girls of zoiets gekeken worden
@ Gertjuh: kan uit ervaring vertellen dat het wel weer over gaat, maar tot die tijd...... grmmbl
I know, komt ook wel weer goed.
Ze is nu anderhalve week weg, skieen...
Ennuh voor het probleem met tv kijken, lang leve de recorders !