kabeltelefoon is kl*te

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
first
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 641
Joined: TueNov15, 2005 9:37:18 PM
Location: arnhem

kabeltelefoon is kl*te

Post by first »

Ik heb nu al zeker een maand last van storingen op de telefoon en dus ook het internet en al 5 keer gebeld. De laatste keer zou men een nieuwe signaalverdeler opsturen. Die bleek dus niet verstuurd te zijn, nu moet ik weer langer wachten en dat terwijl gister de modem een uur lang niks meer deed. Ondertussen zeggen ze ieder keer maar dat er wat aan gedaan moet worden en dat ze dat doen. Jaja, elke keer gebeurt er niks.

Als ik donderdag nog niks heb ontvangen schrijf ik een brief op poten...
nieuwe auto? nah...ik knap liever mijn ax op!

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Je bent ?cht elke keer de klos zeg :( Sterkte... :cry:
Kijk uit, een Cactussssss

first
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 641
Joined: TueNov15, 2005 9:37:18 PM
Location: arnhem

Post by first »

Ik kan wel lachen om dit verhaal hoor...het is wel vervelend..maar ook lachwekkend, om de volgende reden. Ze hebben gezegd dat de signaalverdeler kapot is en ze zouden een nieuwe sturen. In plaats van een verdeler ontving ik vandaag een wandcontactdoos. Over verstrooid gesproken.... :D

Nu sturen ze weer een verdeler die ik donderdag kan verwachten. Ik hoop dat ze dit keer wel de goeie sturen :)

Had alleen gisteravond een uur storing zo bleek uit een 24 uurs scan van de modem. De modem heeft er een uur afgelegen. Dat was pech....
nieuwe auto? nah...ik knap liever mijn ax op!

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Hebben ze bij mij ook gedaan zoiets. Internet en TV aangevraagd bij Caiway. Krijg ik een brief dat ik geen internet bij ze kan hebben omdat ik geen tv bij ze heb. Maar die had ik tegelijk aangevraagd!
Dus heel veel bellen en terugbellen leerde me dat ze gewoon hadden zitten prutsen.... Knuppels.
Kijk uit, een Cactussssss

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

Welkom bij @home zou ik zeggen, als het goed is zit het merendeel van de helpdesk nu op het nieuwe callcenter, dus die moeten nog wennen aan alles (laten we het daar maar op houden).

Maar de problemen zijn dus nog steeds niet verholpen hoor ik al, niet echt vlotjes dan, al zit ik hier nu ook met ADSL problemen, snelheid is super slecht, en ook de telefoon werkt niet meer, komt morgen een mannetje van de KPN kijken.

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

@Home is gewoon een ander woord voor ellende.
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

Gerard Maas
Technische Man
Posts: 200
Joined: ThuAug14, 2003 9:28:21 AM
Location: Spijkenisse

Post by Gerard Maas »

Ik heb nu na Kabelfoon, Demon.nl en ben er zeer tevreden over.Toen ik uit het ziekenhuis thuis kwam zaten er 5360 mails in mijn box,en de gratis
helpdesk weet je altijd keurig te helpen.
41 jaar bij Citroën gewerkt en dus nu met pensioen

Post Reply