zat er zomaar een gaatje in op de meeting, gelukkig veel goeie mensen om te helpen. Gertjuh je was geweldig
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Was wel vaag, opeens "hee sander je auto lekt!" en daar lag een plasje blauw . Maar gelukkig is het nog goedgekomen
Ik heb het ook wel eens gehad toen ik in fryslan zat, onder de radiateur lekte hij. Slang zat niet goed vast, blijft een zwak punt zodra die een keer los zijn geweest.
Last edited by Drake on MonJan16, 2006 2:21:39 PM, edited 1 time in total.
Ik heb ook zeker gelachen. Belooft wat voor volgende meeting.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Is zo'n slangetje Zo duur? Ik vrees dat ik ook een nieuwe moet gaan kopen, want er hangen druppeltjes aan het stukkie frame waar ie op rust/vlak boven hangt.
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
hehe. De slang lag op een aandrijfas. zat dus een gaatje in. Gelukkig kwam de anwb helpen. Die had een stukje buis bij zich. En vele handen maken licht werk.
Ik had van de zomer ook last van kapotte slangen her en der onder de kap, gewoon naar de sloop gegaan, maar je moet wel oppassen die slangen worden vaker lekgeprikt om de koelvloeistof af te laten
Pump Your Body To The Bass
The Kick Will Be Right In Your Face
Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear
Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain
Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!
In de zomer was bij de GT de slang van kachelhuis naar thermohuis lek. Dit is een vrij lange slang, en die moest bij de lokale Citro?ndealer 65 euro kosten. Bij Peugeot was deze 19,95.