** pech gehad met de 1.0E

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Gideon
AX liefhebber
AX liefhebber

** pech gehad met de 1.0E

Post by Gideon »

Ik moest vandaag ff naar Firma Masterfoods in Utrecht, ik denk ach pak de AX 1.0 ff, maakt die ook weer een keertje een lange rit zal hem goed doen dacht ik. algoed ik de ax mee met een gangetje van 100 naar Utrecht gekacheld. Eenmaal aangekomen een bespreking gehad, 45 minuten later ik stap weer in de auto en rij terug naar huis. Rij ik tussen 't harde en wezep, zie ik dat de tank een beetje naar het rooie gedeelte zakt. maar ik dacht bij mezelf och dat haal ik nog wel. Ga in wezep wel tanken. 1000mtr voor de shell pomp haal ik een vrachtwagen in en trap hem even door tot 125(veel harder loopt hij ook niet) en lampjes beginnen te branden, weg vermogen, ik trap snel de koppeling in laat hem uitrollen. komt godzijdank net anwb langsrijden. kon het nog net halen bij de parkeerplaats van de pomp de rijdt netjes achter me aan en stopt vraagt of ik een pasje heb, tuurlijk zei ik. Gloednieuw passie 2006. die man zegt heb je er genoeg benzine in. ik zei nou hij hangt net in het rooie wou in Wezep gaan tanken, ja zegt ie je benzine is op. ik zei nee er is wat anders aan de hand. hij zegt hier heb je benzine gooi het er maar in. ik 10 liter erin geflikkert starten. niks hoor niet aanslaan. ik zeg nou volgens mij is het de module. hij zegt start maar even door. ik zei benzine is niet op, al goed die man kijken. Jep module kapot, verteld vervolgens dat ie heel toevallig een nieuwe bij zich heeft. nou komt dat mooi goed uit. wat kost ie? 82 euro :shock: waarop ik antwoorde nahhh laat maar zitten heb nog een sloop bx 1.4 staan rop hem daar wel af. sleep me maar naar huis. dus al met al een hoop gezeik voor zo'n k*t moduletje

edit marc: topictitel ff aangepast
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E :P and still owning AX GTI

first
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by first »

das zeker pech.. :?
nieuwe auto? nah...ik knap liever mijn ax op!

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Eriks »

Ik vind het wel netjes van de ANWB. Ja goed, voor niets gaat de zon onder, maar als het moet ben je weer op weg voor 82 euro.

Gideon
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Gideon »

ja precies maar ik was zo dicht bij huis vind het dan zonde om 82 euro te betalen terwijl ik op de zaak nog een bx heb staan waar hij ook afgehaald kan worden

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

1) da's rot voor je man!
2) wat is een module eigenlijk/wat doet ie? (ja het is weer tijd voor de pcrodent-n00b-vraag-van-de-dag :P)
Kijk uit, een Cactussssss

FoxHunter
AX Master
AX Master

Post by FoxHunter »

in duitsland had ik hetzelfde probleem. Daar naar garage gebracht, koste mij in totaal 220 euro, dus 82 vind ik zo gek nog niet.. Maar goed als je er al eentje heb liggen! Wel balen, weet hoe je je voelt. Mij ons beweerde ze dat de accu op was, terwijl de lampen en radio het gewoon deden!
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Gideon
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Gideon »

dit is ook de eerste keer in jaren dat een Citroën mij heeft laten staan. de ontstekings module zorgt er weer voor dat de bobine een vonk geeft. module kapot? heb je best kans dat de auto het koud nog wel doet en warm er mee ophoudt. maar op de sloop kosten ze 5 euro.

Post Reply