als andere mensen aan je computer zitten...

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

als andere mensen aan je computer zitten...

Post by pcrodent »

Jawel het is weer zover, Joost heeft wederom een vrijdagavond verne*kt met het fiksen van een computer...
Nu heb ik niets tegen computers. Ik kan goed met ze opschieten, al zeg ik het zelf. Alles doet het altijd keurig... totdat er mensen aankomen die niet weten hoe het moet.

Dus vandaag hing de computer. Oorzaak: een bord (je weet wel, waar je van kunt eten) dat de spatiebalk aan het indrukken was. En toen vond Windows het niet meer leuk.

Okee zeg je, opnieuw opstarten, en dan doet ie het weer. Niet dus. Helemaal niet meer starten. Niet met systeemherstel (herstelpunten weg), niet met Windows setupschijf-herstel, niet met m'n andere bootcd, niet met bootfloppen, niets. WINDOWS HERINSTALLEREN OOK NIET :twisted: Dus heb ik de hele avond zitten pielen om weer een werkbaar systeem te krijgen...

Ligt het aan de computer, kom op hij moet toch wel tegen een beetje spatiebalkdrukken kunnen? Zou kunnen. Kan me niet zoveel schelen eigenlijk. Ik wilde hier vooral even kwijt hoe ik vandaag m'n avond heb gesteed :cry:

Maar goed... bedankt voor het lezen :) Voelt een stuk beter :)
Kijk uit, een Cactussssss

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

ken het kloppen bij mij ook altijd aan!

Mooiste was ergister. Vriend vetelde dat hij broodje papao met saus op computer had laten vallen. Stinken dat het deed op die warme videokaart. Naja pc uit, stofzuiger erover heen en niets meer aan de hand :)
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Tim @X
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 371
Joined: ThuJun12, 2003 6:16:05 PM
Location: Montfort (Limburg)

Post by Tim @X »

Ja drink- en etenswaar gaan niet goed samen met elektrische apparaten, door die combi ben ik afgelopen zomer van een cd-speler afgeholpen :evil: :angry
Pump Your Body To The Bass
The Kick Will Be Right In Your Face

Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear

Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain

Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

't Was niet eens eten, het was alleen het bord :(

Maar nu doet het het weer een beetje... Op de kinderziektes na. Dat word twee weken ploeteren voor het echt leuk werkt...
Kijk uit, een Cactussssss

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

succes ! :)
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Mn toetsenbord is in ieder geval bier-proof. Ooit eens een flesje per ongeluk op laten vallen. Toetsenbord ondersteboven gehouden, en je kon bijna een glas vullen :D

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

Popmart wrote:Mn toetsenbord is in ieder geval bier-proof. Ooit eens een flesje per ongeluk op laten vallen. Toetsenbord ondersteboven gehouden, en je kon bijna een glas vullen :D


En weer opdrinken 8)
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Ik had gisteravond, net na 't lezen van dit topic een sloot 7up over m'n toetsenbord heen gegooid (glas was vol, daarna bijna leeg)... en plakken dat 't doet :lol:

Dus vervolgens een uur bezig geweest het geheel uit elkaar te halen, en in 't water te gooien. Straks alle toetsjes maar weer op de goede plek zetten :)

Henri106
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 394
Joined: MonJun13, 2005 7:13:13 PM
Location: Werkendam
Contact:

Post by Henri106 »

Nou ik heb er ook welleens een glas bier overheen laten vallen :shock: toetsenbord had er daarna geen zin meer in, maarja... dat glas bier was erger :wink:
Image

My Cars <98>.

Post Reply