Das wel kl*te, doe je een opleiding kun je nog iets anders gaan doen Maar je kunt toch zo veel dingen worden als je die opleiding af hebt? Of is dat een 'verkoperpraatje'?
Ik heb nog 2 jaar te gaan, en hopelijk is er dan hier wel wat te doen.
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
bad_my84 wrote:Das wel kl*te, doe je een opleiding kun je nog iets anders gaan doen Maar je kunt toch zo veel dingen worden als je die opleiding af hebt? Of is dat een 'verkoperpraatje'?
Ik heb nog 2 jaar te gaan, en hopelijk is er dan hier wel wat te doen.
je kan verdomd veel doen als je een goeie BI'er bent en je woont in de juiste regio. De juiste regio = Eindhoven of Utrecht, misschien Rotterdam enzo nog.. maar Noorden = idd minder..
ben blij dat internationale bedrijfskunde een iets groter bereik heeft.. bijna in iedere organisatie wel inzetbaar, daarom ben ik er ook voor gegaan.
ken ik niet.....
maar projectmanagement=vage prut.......en nog gortdroog ook....
maarjah....het hoort er nou eenmaaal bij en ik denk dat ik em wel heb.....
Dit jaar maar mn hertentamens uit het 2e zien te halen. Zo krijg ik dit jaar hertentamen BedrijfsAdministratie voor de 4e keer, en nog een ander BA tentamen voor de 5e keer
niet getreurd. Sterkteleer heb ik eeehm, al zes keer herkanst Nu is het een ander vak geworden die ik weer moe volgen terwijl mijn eigen lessen gewoon doorgaan!
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link! Klik Hier!!
FoxHunter wrote:niet getreurd. Sterkteleer heb ik eeehm, al zes keer herkanst Nu is het een ander vak geworden die ik weer moe volgen terwijl mijn eigen lessen gewoon doorgaan!
hahah.. dat heb ik ook mogen doen..
hoe heette die ingenieur ook alweer? E. van Rotterdam?