Hetnet

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Browny
Total admin
Total admin

Hetnet

Post by Browny »

heb nu een eigen huis, een plek onder de zon, maar gvd geen internet! Duurt al 2 weken na aanvraag en kan nog een week duren. Bij bestelling werd ong. 10 werkdagen gezegd maar die zijn al om. Vandaar zijn "mijn" forum-onderdeeltjes ook niet echt up to date. Kan alleen af en toe bij mijn ouders op internet. :evil: :evil:

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Eriks »

Ik zeg: Meteen opzeggen die hap! Dit soort kutbedrijven blijf je last van hebben! Dit zijn van die bedrijven die wel heel veel klanten proberen binnen te halen, maar als je binnen bent krijg je rotzooi, geen aandacht voor je vragen en klachten en met een beetje pech kom je er nooit meer van af!

Service is ver te zoeken tegenwoordig!

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

dat gaat me net iets te ver. En dan moet ik nog een paar weken wachten op de volgende leverancier van internet. En ze zijn (bij mij) de goedkoopste.

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Eriks »

goedkoop is duurkoop! Ik vind dit een slecht begin. Wachten is prima, maar als ze 10 dagen wachttijd aangeven moeten ze dat ook waar maken.

Hoe lang moet je straks wachten als je storing hebt? Of op wilt zeggen?

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Had ik ook met CAIWay... Alleen zij waren echt lomp. Zeiden dat ik geen tv van ze had en dus geen internet van ze KON hebben, terwijl ik ze tegelijk had aangevraagd. Het heeft ergens tussen 3 en 4 weken geduurd uiteindelijk geloof ik. Ik wil niet meteen je hoop de grond inboren hoor ;)
Kijk uit, een Cactussssss

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

Mmm, vandaag post gehad. Binnen 5 dagen moet mijn telefoonlijn klaar zijn voor gebruik van adsl. Doe-het-zelf-pakket kan langer duren maar das niet erg, want splitters en routertjes liggen er zat op m'n werk.

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Over computers gesproken... Deze week 2x m'n computer vernield en met het nodige extra werk weer gefixt :twisted:

1x netwerkwerk gedaan, maar netwerk wilde niet.
1x in BIOS de onboard videokaart RAM op 0 gezet. deed het beeld nix meer (gek he?). BIOS moeten resetten.

Ik word soms zo moe van mezelf.........
Kijk uit, een Cactussssss

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

pcrodent wrote:Over computers gesproken... Deze week 2x m'n computer vernield en met het nodige extra werk weer gefixt :twisted:

1x netwerkwerk gedaan, maar netwerk wilde niet.
1x in BIOS de onboard videokaart RAM op 0 gezet. deed het beeld nix meer (gek he?). BIOS moeten resetten.

Ik word soms zo moe van mezelf.........

hahha.. als dat al problemen zijn zal ik me wel stil houden :)

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

om het allemaal nog wat erger te maken heeft kpn in de centrale iets niet goed aangesloten. Als het goed is, kheb weinig hoop, heb ik nu binnnen 4 werkdagen internet.

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

Ik heb internet!!!! Eindelijk!!!! Ole, ole, ole!!!

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

gefeliciteerd :D

Post Reply