Vandaag was er een werknemer afwezig ivm begrafenis van zijn broer. Deze werknemer is chauffeur van ons "vrachtwagentje" een Iveco Daily met hele grote bak achterop. Een teruggevoerde vrachtwagen, dus te berijden met gewoon rijbewijs. Wat is er dan ideaaler als een stagiar ff het wegbrengwerk te laten verzorgen, tja.....
Ik was voor het eerst met dat grote ding op pad en heb gelijk de vuurdoop gehad. Storm, zware regen/sneeuwval en constant file rijden... Was dus niet bepaald een pretje om met zo'n lege truck haaks op de wind te staan, moest echt tegensturen gewoon

Ik ben vorige week ook op klus geweest in harderwijk en heb toen ook alleen maar file gehad op heen en terugweg. Het is niet meer normaal in Nederland, hoorde op de radio terwijl ik in de file stond dat er bijelkaar ruim 700km file stond waarvan 1 file van 80 km bij Amsterdam. (Inmiddels ruim 900 km file....)
Ik ben gelukkig veilig thuis gekomen, maar heb veel ongelukken gezien. Wil de mensen die nu nog steeds in de file staan ook erg veel suc6 wensen...