File's in Nederland!!!

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

File's in Nederland!!!

Post by arnie »

Ik loop nu al +- 4 maanden stage bij Amartech een ontwikkelaar van high-tech schroefasinstallaties. Normaal gesproken zit ik daar een beetje op de tekenkamer.

Vandaag was er een werknemer afwezig ivm begrafenis van zijn broer. Deze werknemer is chauffeur van ons "vrachtwagentje" een Iveco Daily met hele grote bak achterop. Een teruggevoerde vrachtwagen, dus te berijden met gewoon rijbewijs. Wat is er dan ideaaler als een stagiar ff het wegbrengwerk te laten verzorgen, tja.....

Ik was voor het eerst met dat grote ding op pad en heb gelijk de vuurdoop gehad. Storm, zware regen/sneeuwval en constant file rijden... Was dus niet bepaald een pretje om met zo'n lege truck haaks op de wind te staan, moest echt tegensturen gewoon :? En niet kunnen bellen omdat het netwerk van de KPN weer eens plat lag, niet normaal!

Ik ben vorige week ook op klus geweest in harderwijk en heb toen ook alleen maar file gehad op heen en terugweg. Het is niet meer normaal in Nederland, hoorde op de radio terwijl ik in de file stond dat er bijelkaar ruim 700km file stond waarvan 1 file van 80 km bij Amsterdam. (Inmiddels ruim 900 km file....)

Ik ben gelukkig veilig thuis gekomen, maar heb veel ongelukken gezien. Wil de mensen die nu nog steeds in de file staan ook erg veel suc6 wensen...
Freude am Fahren.

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

ik neem aan dat de mensen die nu in de file staan dat nu helaas niet kunnen lezen, kunnen ze dat wel.. dan zijn ze iets te ernstig verslaafd!!

fileprobleem vandaag heeft niets te maken met de nederlandse snelwegen.. hier is niet tegenop te vechten..

maar ik snap je frustratie volledig, ik ben ook natgeregent toen ik ff wat buiten moest zetten :P
Image

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by IceByte »

Ik ben ook goed verzopen en half doodgevroren vandaag, ik ben naar first geweest om dr 205 te bekijken, nog naast de weg gekomen met de AX en de 205, dr uitgesleept door een boer, en vervolgens op de weg terug weer door een vaststaande auto dr niet uit kunnen komen, toen die uit de weg was reed ik dr zo uit. (Was toevallig ook een 205 die vastzat, gast kon niet rijden, gaf veel teveel gas)

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

hehe... zal ik maar niet vertellen dat hier de hele dag de zon scheen.. :oops:
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

ok, nu ben ik ook frusti.. niet door de files alleen.

mn motorkap van mn GT is verschoven, dus het is nat onder de kap.. en behoorlijk.. het ontbreken van mn kleppendekselpakking en olievuldop heeft er echter ook voor gezorgt dat er nu water in mn kop staat..
Image

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

Ik heb er gister meer dan 3 uur over gedaan om thuis te komen! Normaal kost me dat net 25 minuten! Eindelijk thuis, dacht ik slim te zijn door mijn AX te keren op het grasveld (nu ja, sneeuwveld) voor ons huis, reed ik mezelf een beetje erg vast :lol:

De sneeuw was iets dieper dan ik dacht, en het was ook een stuk gladder dan verwacht lol. Maar ik hem un uiteindelijk wel weggekregen. Vandaag of maandag worden mijn winterbanden besteld, dus vanaf volgende week heerlijk op winterbandjes rijden.

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

gisternacht uit de kroeg, in de taxi om 5 uur hoorde ik op de radio dat er nog files stonden.. .niet best..
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Deur op slot.. Verwarming lichtelijk aan en de hele dag binnen gezeten te prutsen met de pc's .. :(

's avonds gewoon een feestje en inderdaad ik dacht zat te zijn.. maar het was echt op de radio te verstaan.. er stonden nog file's...

En dan te bedenken dat het idd gisteren gewoon lekker zonnig was hier in het noorden.. Nou spijt me zeer om te zeggen.. maar nu weten jullie in het westen/zuiden eens hoe het is! :roll: Normaal gesproken zijn wij de klos in het noorden en het zuiden/westen lacht wat ..

Maar goed, NL komt dichterbij het middenlandklimaat.. 4 weken geleden was het nog 20 graden.. boem zo ineens omschakeling naar de winter!

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

q01z wrote:ik neem aan dat de mensen die nu in de file staan dat nu helaas niet kunnen lezen, kunnen ze dat wel.. dan zijn ze iets te ernstig verslaafd!!

fileprobleem vandaag heeft niets te maken met de nederlandse snelwegen.. hier is niet tegenop te vechten..

maar ik snap je frustratie volledig, ik ben ook natgeregent toen ik ff wat buiten moest zetten :P

Snap ook wel dat ze dat niet lezen, gaat om het principe :wink:
Freude am Fahren.

FoxHunter
AX Master
AX Master

Post by FoxHunter »

ZO, ff weekendje weggeweest. Lees: Van hier naar het huisje moet 1 uur zijn:

Heenweg, 2.5 uur over gedaan.

Terug weg (vanochtend) Vertrek: 7.00 uur, thuis 10.30 uur. 3.5 uur :shock:
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

bad_my84
AX Master
AX Master

Post by bad_my84 »

Een vriend van mij zou vrijdag hierheen komen (zijn vriendin woont hier), hij woont in groningen.
Hij was om 13.30u vertrokken, kwam vast te zitten bij Apeldoorn, waar 'ie om 20.00u nog stond.
Het laatste wat ik gehoord heb was om 01.30u en toen was 'ie bij Arnhem in de buurt. Dus 12 uur onderweg en nog 178km te gaan :shock:

Hoor net dat 'ie om 04.30u is aangekomen!
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

Post Reply