revisiebedrij

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
q01z
Total admin
Total admin

revisiebedrij

Post by q01z »

even voorop stellen: ik ga ervanuit dat ze goed werk afleveren en ze zorgen er iig dat ze het goede hebben, dus dat is goed!

ik heb mijn kop vorige week afgeleverd bij CFtechniek te Krabbedijke, dit om deze te laten vlakken en klephoedjes te vervangen en al die onzinnigheid.

eerst daar al lastig.. tis namelijk een samengesteld blok.. onderblok van een 106XSI en dan kop van een 106xs en andere nokkenas erin.
mjah, het blok ligt in een GTcarb,.,. dus ik had netjes opgegeven wat voor blok het was en me kenteken van me auto.. wordt ik savonds opgebeld:
'meneer, het klopt niet wat u opgegeven hebt, de kleppen zijn namelijk van '93 en uw auto is uit '89'
tsja dat klopt.. ikke uitleggen.. hij niet snappen, nog es uitleggen, harder uitleggen, langzamer, alle woorden spellen.. jij beetje begrijpen.. motorcode opgeven KDZ
'maar meneer, dat kan niet'
dat kan wel
nahja, hij niet overtuigt maar toch luisteren.. volgende dag opbellen of ik gietijzer of alu onderblok heb.

daarna nog een belletje of ze de klephoedjes nou moesten vervangen 'ja, dat staat op het lijstje' daarna nog een belletje 'moesten we m nou ook afpersen? nee, alleen vlakken' (persen koste nog eens +-100,- extra)

nou, alles goed tot nu toe.. vanmorgen maar gebeld om te vragen of het opschoot.. dus ik doorverbonden met iemand die de telefoon opnam, maar zich daar neit van bewust was (een heuze broekzakbeller!) dus dat was komisch en na 10min achtergrond ruis en overleg door 2 mensen werd ik plots opgehangen.. (zelfs ophangen in de broekzak was voor deze man niet te moeilijk) ik had echter al wel gehoord dat de kop klaar was, maar de koppakkingset lastig bleef.

vanmiddag belletje 'meneer, uw kop ligt hier klaar, echter hebben we nog problemen met het bepalen vd koppaking, u krijgt nog bericht'
nog geen uurtje later 'meneer, uw kop ligt hier klaar, echter hebben we nog problemen met het bep0alen vd koppakking, u krijgt nog bericht, zal volgende week worden'
volgens mij vallen ze in herhaling, maar het was een ander dus maar beleeft niet tegen ze gezegt ;) (communicatie is niet hun sterkste kant :D)

en dan net 'meneer, ik kreeg net te horen van Adri dat uw kop klaar is, maar uw koppakkingsset nog niet, ik snap niet waarom, we hebben ze tenslotte op voorraad, heeft u alu of gietijzer onderblok?' ik "alu" hij 'mm ok, ik zal even vragen waarom het zo lastig is maar volgens mij hebben we die gewoon liggen'

10min later 'ja ben ik weer, bleek dat we bericht hebben gehad van PSA dat de combinatie van het onderblok en cilinderkop niet mogelijk is en hiervoor ook geen koppakkingen zijn' ikke 'ja maar, het komt van elkaar af, dus het moet mogelijk zijn' hij kijkt op zn scherm 'owh ik zie het al, je moet gewoon die voor aluminiumonderblok hebben'

en ik maar denken dat ik dat bij het eerste telefoongesprek ook al uitgelegt had!!

iig, MORGEN OPHALEN!

nu heb ik zondag geen tijd, maandag sollicitatie, dinsdag sollicitatie, woensdag geen tijd, donderdag sollicitatie..

dus misschien vrijdag wat doen? :P of neej.. ik moet me kamer ook nog schilderen..
Image

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

long story!

ergelijk dat soort bedrijven
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by peter »

Goed om te horen dat je sollicitaties hebt de komende week! En je maakt het zo'n bedrijf idd niet gemakkelijk met zo'n samengesteld blok :roll:
Image

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

dus de kop is van 1989 en de kleppen van 1993,.... volgens mij gaat dat niet passen ! :roll:

en een XS en een XSI is toch ook niet standaard ?

Volgens mij gaat het allemaal niet werken..... suc6 iig
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

aad :P rustig nou maar, ik heb het ook zo uit elkaar geschroeft ;)

idd long story.. :shock: ik ook met mn typvingers :P
Image

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

q01z wrote:aad :P rustig nou maar, ik heb het ook zo uit elkaar geschroeft ;)

idd long story.. :shock: ik ook met mn typvingers :P

hahahahaha,.........en nog happen ook :wink: :lol:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

tank_driver
AX Master
AX Master

Post by tank_driver »

hahaha koekje er bij?

mooi ej dat je werk zoekt :wink:(kun je weer mooi belasting betalen en mijn bedrijfsauto van brandstof voorzien hehehe)
:twisted: :wink:
wat ga je doen? bij citroen werken?
Last edited by tank_driver on FriNov18, 2005 5:51:34 PM, edited 1 time in total.
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

FoxHunter
AX Master
AX Master

Post by FoxHunter »

is het geen revisiebedrijF?
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Die signature is wel meesterlijk :lol:
Kijk uit, een Cactussssss

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

pcrodent wrote:Die signature is wel meesterlijk :lol:

welke signature?
Image

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

revisiebedrijf:'Meneer Bomer, klopt het dat we uw kop niet af hoefde te persen?'
ik:"dat klopt, dat leek me pijnlijk"
ijzige stilte..

Die signature :lol:
Kijk uit, een Cactussssss

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

revisiebedrijf:'Meneer Bomer, klopt het dat we uw kop niet af hoefde te persen?'
ik:"dat klopt, dat leek me pijnlijk"
ijzige stilte..

die signature

bad_my84
AX Master
AX Master

Post by bad_my84 »

Kun je niet bij dat bedrijf beginnen?
Kun je communicatiemedewerker woren :P
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

Post Reply