Als je volgens mij de ledninger sidder ordentligt, aansluit op stelstik sidder som de skal dan komt het niet goed ! Maar als je de tr?kkes en ekstra stelledning met een luchtmassameter aansluit via yderste h?jre ledning dan gaat je ax een pak sneller lopen !
Maar het leukste uit heel de tekst is >>> ikke vil starte
Ja, je moet het maar durven!
Ik hou zelf niet van dit soort actie's met de zaag....
Je haalt trouwens ook een van de sterkste stukken uit de steun...
Knap, breek en alles naar de kl*te!
a-iks-gee-tee-ie wrote:Als je volgens mij de ledninger sidder ordentligt, aansluit op stelstik sidder som de skal dan komt het niet goed ! Maar als je de tr?kkes en ekstra stelledning met een luchtmassameter aansluit via yderste h?jre ledning dan gaat je AX een pak sneller lopen !
Klopt niet, je vergeet de tr?kakslerne terug te stoppen in de k?leren
Ax16v wrote: Ja, je moet het maar durven! Ik hou zelf niet van dit soort actie's met de zaag.... Je haalt trouwens ook een van de sterkste stukken uit de steun... Knap, breek en alles naar de kl*te!
ze hebben de steun aan de onderkant ook nog een beetje verstevigd maar ik blijf het idd maar gevaarlijk vinden ..
knapt ie .. dan kan in het ergste geval je distrubutie er af lopen...
Ax16v wrote: Ja, je moet het maar durven! Ik hou zelf niet van dit soort actie's met de zaag.... Je haalt trouwens ook een van de sterkste stukken uit de steun... Knap, breek en alles naar de kl*te!
ze hebben de steun aan de onderkant ook nog een beetje verstevigd maar ik blijf het idd maar gevaarlijk vinden ..
knapt ie .. dan kan in het ergste geval je distrubutie er af lopen...
In het ergste geval knapt de andere kant ook en ga je met auto en al over je blok heen
bij mijn 1.4 plaisir gebeurde dat bijna, gelukkig stond ik nagenoeg stil toen de hoge steun afbrak. complete accubak hing nl. los