Weblog

Plaats hier leuke en/of handige site's

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Weblog

Post by Brutus »

Beste clubgenoten,

Een goede vriend van mij is een tijd geleden begonnen met het opzetten van een weblog.. Dit soort populaire sites schoten als paddestoelen uit de grond...

Inmiddels is zijn site razend populair in nederland en heeft meerdere onderwerpen waarmee hij succes heeft geboekt. Denk alleen al aan de primeur met de onthoofdingsvideo enige tijd geleden.

Het is een weblog met grappige artikels, maar er komen ook dingen voor die de meesten niet willen zien, gelukkig staat er dan "LEDDOP" bij..

Neem eens de moeite om te kijken op http://www.neukia.nl

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 812
Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
Location: Belgisch Limburg
Contact:

Post by Ax_Dude »

Die site is niet alleen populair in Nederland hoor :wink: Ik ben ze al een tijdje geleden tegengekomen en ze staat dan ook in m'n Funny gedeelte bij m'n favo's :)

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Kijk aan... Ik wist dat er veel mensen op de site kwamen.. ook in belgie.. Want ik loop dus nog wel eens in zo'n Neukia Shirt....

Maar goed.. mooiste vind ik dat hij zover is gekomen met zijn site!

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Wat begon met een log waarmee we onze bezoekers wel even zouden entertainen - ongeacht of het nou gephotoshopt was of niet - eindigde met Neukia.nl in het NOS journaal. Zonder na te denken bij de consequenties van het plaatsen van de brief en de screenshots publiceerden we alles wat we in onze handen kregen van een hacker die schuil gaat onder de nick 'countzer0'.
Inmiddels was de situatie dusdanig ge?scaleerd dat ik - hbeez - heb besloten om de KLPD te contacteren. De situatie is uitgelegd, en we verlenen onze volledige medewerking zodat de hacker van de e-mail account van de heer Tonino, countzer0, verantwoordelijkheid kan nemen voor z'n daden.

Een gekke gewaarwording om van Peter R. de Vries te horen dat de informatie die wij - als klein weblog - over de officier van justitie hebben gepubliceerd wel degelijk klopte. Wat begon met een grap is inmiddels niet meer om te lachen. Onze oprechte excuses gaan dan ook naar de heer Tonino. We wensen hem veel sterkte en hopen dat na?viteit niet de reden is dat Neukia voor altijd offline gaat.

- hbeez, namens de Neukia-crew


Vandaar dat ik er vanmiddag niet op kon komen! Ik wilde die brief wel lezen namelijk... :roll: (hoorde het in het nieuws)
Image

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 812
Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
Location: Belgisch Limburg
Contact:

Post by Ax_Dude »

Maw is dat het einde? :?

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Ax_Dude wrote:Maw is dat het einde? :?


Natuurlijk niet.. Ik zal eens inlichtingen vragen :)

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Zoals menig persoon al gemerkt heeft... BACK ONLINE

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Ik zal er geen nieuw topic voor openen, daar is het vast niet leuk genoeg voor :wink:

Ik heb een site bij clubs.nl over Werner de Smedt. Zou het leuk vinden als ik wat meer leden kreeg, het is gratis, je moet je alleen ff registreren maar daar maak je mij weer heel blij mee :wink:

Je kan mijn site vinden op http://tv.clubs.nl/wds

Post Reply