Interessepeiling clubmerchandise!
Moderators: bestuur, webmasters
Interessepeiling clubmerchandise!
Omdat we ons gamma qua merchandise wat willen uitbreiden, maar voor sommige dingen moeten investeren.. willen we graag van te voren weten of er wel vraag naar is!
Vul in de poll in of je interesse hebt ja of nee, prijzen e.d. zijn er nog niet en we pinnen je er niet op vast, maar graag wel enigszins serieus!
de grote stickers zijn voor op de achterruit (of waar je m maar wilt), en zullen ongeveer 45cm breed worden, uitgevoerd in hoogwaardige folie wit/rood.
de overalls moeten we gezien de vele verschillende maten waarschijnlijk op bestelling gaan maken, maar we willen hiervoor een kwaliteits-overall gebruiken, van dik katoen.
Vul in de poll in of je interesse hebt ja of nee, prijzen e.d. zijn er nog niet en we pinnen je er niet op vast, maar graag wel enigszins serieus!
de grote stickers zijn voor op de achterruit (of waar je m maar wilt), en zullen ongeveer 45cm breed worden, uitgevoerd in hoogwaardige folie wit/rood.
de overalls moeten we gezien de vele verschillende maten waarschijnlijk op bestelling gaan maken, maar we willen hiervoor een kwaliteits-overall gebruiken, van dik katoen.

Re: Interessepeiling clubmerchandise!
Tot nu toe zou ik alleen met een overal tevreden zijn.
Grote club sticker. ik vind het niet lelijk maar zou het zelf niet willen. Raamband is ook niet mijn ding heb al een ander idee. en ik heb al club sticker dus url stickers erbij vindt ik persoonlijk dubbel op.
Maar goed dit is mijn mening
Grote club sticker. ik vind het niet lelijk maar zou het zelf niet willen. Raamband is ook niet mijn ding heb al een ander idee. en ik heb al club sticker dus url stickers erbij vindt ik persoonlijk dubbel op.
Maar goed dit is mijn mening

-
- Kroonsteenpiraat
overall is,, hebbe hebbe hebbeeeeeehhhhh
ik rij al jaren in axjes, zit bij de axclub, maar heb nog nooit een axclubsticker op mn auto gehad
dat wordt nu echt wel eens tijd

dat wordt nu echt wel eens tijd

kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
Overall in dik katoen lijkt me inderdaad wel de gaafste optie!
-
- AX Master
Zo'n grote achterruitsticker zou naar mijn mening alleen voor het bestuur beschikbaar mogen zijn (toch een beetje hiërarchie creëren
) Maar zo'n overall is natuurlijk helemaal da BOMB!!! (ik zie er namelijke behoorlijk sexy uit in een overall
)

Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Als die overalls er komen wil ik jou hem aan zien hebben naar de eerste beste clubmeeting 

-
- AX Master
prima!Losroyos wrote:Als die overalls er komen wil ik jou hem aan zien hebben naar de eerste beste clubmeeting
-
- AX liefhebber
Een overall is wel handig tijdens klussen. Kweet niet of ik ook een verzoekje mag plaatsen. Zou ook helemaal gaan voor autosleutelhangers of pennen.
Citroën! What else? 

Ik zeg ook geen 'Nee' tegen een AX-club sleutelhanger....
Een URL-sticker voor op de zijruitjes is misschien ook wel leuk.
Even voor de duidelijkheid: Op de achterklep heb ik al een sticker van de AX-club die er net zo uit ziet als het logo op deze website (die linksboven staat). Welke sticker is dat? Is dat de URL-sticker? 't Is geen raamband of grote sticker achteruit, of wordt de sticker die op het logo lijkt niet meer gemaakt?

Een URL-sticker voor op de zijruitjes is misschien ook wel leuk.
Even voor de duidelijkheid: Op de achterklep heb ik al een sticker van de AX-club die er net zo uit ziet als het logo op deze website (die linksboven staat). Welke sticker is dat? Is dat de URL-sticker? 't Is geen raamband of grote sticker achteruit, of wordt de sticker die op het logo lijkt niet meer gemaakt?
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.

-
- AX super weirdo
daar staat geen .net achter.. dat is de "gewone" clubsticker, zoals die momenteel gewoon te koop is 
de "url-sticker" is een sticker met gewoon witte letters: "www.axclub.net", dat was vroeger de clubsticker.
de grote sticker zou volgens mij een soort van mega-uitvoering van de huidige clubsticker worden,
de raamband een versie dr van op een (witte?) band die je dus als zonnescherm op je voorruit plakt (en dan nog minder van t stoplicht boven je ziet
)
overigens zou ik ook geen nee zeggen tegen een overall of stofjas ofzo

de "url-sticker" is een sticker met gewoon witte letters: "www.axclub.net", dat was vroeger de clubsticker.
de grote sticker zou volgens mij een soort van mega-uitvoering van de huidige clubsticker worden,
de raamband een versie dr van op een (witte?) band die je dus als zonnescherm op je voorruit plakt (en dan nog minder van t stoplicht boven je ziet

overigens zou ik ook geen nee zeggen tegen een overall of stofjas ofzo

AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
Oh, die ken ik wel. DIe had ik ook op de zijruitjes zitten, die URL-sticker, maar ik heb de zijruitjes ooit vervangen (van klap naar vast) dus heb die stickers niet meer.
Zou ze wel terugwillen, dus doe mij maar 'n URL-sticker. Past toch ook wel op de onderkant van de nummerplaathouder?
Zou ze wel terugwillen, dus doe mij maar 'n URL-sticker. Past toch ook wel op de onderkant van de nummerplaathouder?
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.

Schop. Gewoon van die clipjes voor je bodykits? Dingen breken vast niet alleen bij mij af.
-
- AX Master
[quote="Laurent"]Schop. Gewoon van die clipjes voor je bodykits? Dingen breken vast niet alleen bij mij af.[/quote]
Das niet echt clubmerchandise hè... Of wou je van die clipjes met het ax-club logo erop? :-P
Ja kan ze halen bij de dealer! 2 euro de stuk....
Das niet echt clubmerchandise hè... Of wou je van die clipjes met het ax-club logo erop? :-P
Ja kan ze halen bij de dealer! 2 euro de stuk....
Als dat echt zo is maar eens een paar halen. Links is niet helemaal lekker meer (zo nu en dan een voet die erop komt blijkt niet goed te zijn). Is al jaaaaren zo trouwens.
Die zwarten voor de bovenkant van de skirt heeft men vast ook wel dan?

AX 1.1i Volcane Rood
-
- AX Master
Dat moet wel ja. Ik heb nog zitten kijken voor het productnummer, maar niets gevonden. Bij de dealer kunnen ze via je kenteken die dingen opzoeken. Heb ze er ook gehaald... maar 2 euro de stuk vin ik wel erg duur hoor....Laurent wrote:Als dat echt zo is maar eens een paar halen. Links is niet helemaal lekker meer (zo nu en dan een voet die erop komt blijkt niet goed te zijn). Is al jaaaaren zo trouwens.
Ik ook, maar het is een chiquere oplossing dan met kit aan de gang te gaan. En ik heb, zoals ik het nu zie, maar voor 1 skirt nodig. Stuk of 5 van beide dus.
AX 1.1i Volcane Rood
-
- AX liefhebber
Zou het niet wat wezen om op het overall dan ook het club url te zetten ?
Techniek is simpel zolang je het snapt !
-
- AX Master
JA op de mouwen!!lekkersimpel wrote:Zou het niet wat wezen om op het overall dan ook het club url te zetten ?