Gewoon de AX pakken. Ook al sta je met pech, je hebt meteen verzachtende omstandigheden
Maar denk er nou ook eens over na: Wat moet er mis gaan? Koppakking? Dat kan bijna niet, die heb je net gedaan. De rest van het blok gaat niet snel kapot (tenzij je de hele weg 160 gaat rijden..).
Koppeling? Dat weet ik niet hoe goed die is, maar goed, zorg daarvoor
Versnellingsbak? Zou niet weten waarom zo'n ding kapot zou moeten gaan, meestal hoor je bij AX'en het eindlager of is de borgring op de spie los als er iets mis is. In beide gevallen kan je doorrijden, in het laatste geval maar in 1 versnelling. (Ik hoop voor jou de 3

)
Verder: Aandrijfassen? Naven? Blijft allemaal heel, kan hooguit rammelen of brommen. Koeling? Weinig mis mee als dat nu niet al zo was.
Heb je een temperatuurmeter? Da's misschien wel handig.. of sluit een lampje aan op je thermoswitch van je koelfan, dan weet je wanneer het > 100 graden gaat.
Ik zie geen probleem om hier te blijven
Zowel m'n vorige Sport als de GT van Ellen hebben Frankrijk al gezien (zij het Noord-Frankrijk). De Sport had het er het moeilijkst mee, bergop, moest vaak terugschakelen en de temperatuur liep dan wel aardig op. Uiteindelijk de snelheid op 90 km/h gehouden, en dan gaat het allemaal prima.
E?n tip: Heb vooral GEEN haast!! Dat gaat altijd mis.