op 1 na meest geproduceerd
Moderator: webmasters
op 1 na meest geproduceerd
Als ik het goed heb is de ax op de eend na de meest geproduceerde citroen. Er zijn 2.425.138 geproduceerd 

-
- AX super weirdo
Re: op 1 na meest geproduceerd
Browny wrote:Als ik het goed heb is de AX op de eend na de meest geproduceerde Citroën. Er zijn 2.425.138 geproduceerd
Dan ben ik toch een beetje trots dat ik er een stuk of 10 in bezit heb gehad

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Re: op 1 na meest geproduceerd
Browny wrote:Als ik het goed heb is de AX op de eend na de meest geproduceerde Citroën. Er zijn 2.425.138 geproduceerd
Meen dat ik zoiets ook ergens gelezen had. Kan trouwens ook wel kloppen, want de AX is best lang produceert. Als ik me niet vergis van '86 tot '97 of '98.
-
- AX Spaster Mammer
En er zijn ook echt m??r AXen dan je denkt... Heb vandaag voor de grap eens goed opgelet en geteld n.a.v. dit topic... Ben er 21 tegengekomen op weg naar m'n werk - da's ongeveer 1 per minuut rijden!
Begint dus met m'n eigen AX (ik ben met die van Ellen gegaan), en nog een andere heel schuin tegenover. Vervolgens draaide ik de wijk uit en kwam er een voorbij rijden, er draaide er ??n de weg op vanuit een andere wijk, enz. enz. enz.
Ik meld dus alleen nog maar de aparte AX'en in Gespot, tenzij ik toevallig het kenteken onthoud. Vanochtend maar 1 GT gezien
met een viergaats onderstel dan wel

Begint dus met m'n eigen AX (ik ben met die van Ellen gegaan), en nog een andere heel schuin tegenover. Vervolgens draaide ik de wijk uit en kwam er een voorbij rijden, er draaide er ??n de weg op vanuit een andere wijk, enz. enz. enz.
Ik meld dus alleen nog maar de aparte AX'en in Gespot, tenzij ik toevallig het kenteken onthoud. Vanochtend maar 1 GT gezien

-
- AX Master