Ik ga Zaterdag naar een AX GT kijken ,maar waar moet ik nou heel goed op letten bij dit type.
De auto zelf heeft 200000 km gelopen,wat natuurlijk veel is in mijn ogen.Maar ik wilde weten of dat niet echt het einde van het blok is?Dus dat ie al helemaal op is.
Nou ik hoop dat iemand mij dat kan vertellen,wil geen miskoop doen.
Zal echt aan het onderhoud liggen dat eraan gedaan is en de rijstijl van de eigenaar. Als ie al tig eigenaren heeft gehad... lekker niet aan beginnen. Is ie echt van een liefhebber dan kan t best de moeite waard zijn. AX GT is leuk natuurlijk
Tip; probeer iemand mee te nemen die er verstand van heeft en laat die de auto binnenste buiten keren. Een miskoop is idd niet leuk! Weet er jammer genoeg alles van!
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
precies, het motto van Sander zou ik ook aanhouden. Andere 1.4 is zo gevonden, voor 150 euro via MP/Speurders/forum (eventueel met een Citroen BX of ZX eromheen..)
Inbouw.... er zijn wel leden die je daarmee kunnen helpen. Zou vooral kijken naar hoe de carrosserie/het onderstel/interieur is.
kakanox wrote:precies, het motto van Sander zou ik ook aanhouden. Andere 1.4 is zo gevonden, voor 150 euro via MP/Speurders/forum (eventueel met een Citroën BX of ZX eromheen..)
Inbouw.... er zijn wel leden die je daarmee kunnen helpen. Zou vooral kijken naar hoe de carrosserie/het onderstel/interieur is.
pcrodent wrote:Nog iets: gebarsten dashboard kan een teken zijn dat er "wild mee is gedaan"
Mijn auto heeft ook een gebarsten dashboard maar dat is ouder dom omdat ie nog van plastic is als dat heel warm of koud word gaat dat op een gegeven moment barstendus dat kan ook de reden zijn van een gebarsten dashboard
pcrodent wrote:Nog iets: gebarsten dashboard kan een teken zijn dat er "wild mee is gedaan"
Mijn auto heeft ook een gebarsten dashboard maar dat is ouder dom omdat ie nog van plastic is als dat heel warm of koud word gaat dat op een gegeven moment barstendus dat kan ook de reden zijn van een gebarsten dashboard
Heb je bij oude Ford Mustang's ook. Komt door de zon en zegt niets over het rijden.