TOPCOM 3-delig draadloos WiFi netwerk. Bevat 1 draadloze breedbandrouter, 1 draadloze PC-kaart en 1 draadloze USB-stick en is ideaal om uw notebook of desktop draadloos te verbinden met het internet en het netwerk thuis of op kantoor. Uw draadloze netwerk is bovendien beveiligd tegen ongeautoriseerde toegang.
Algemene specificaties: datasnelheid van 54 Mbps, 11g WLAN standaard IEEE802, WEP, bereik tot 20 m in huis en 300 m buitenshuis, compatibel met Windows 98 (SE), ME, 2000, XP.
EN......wat is dit........ een modernere versie van de rommel hierboven ?

Net2plug
draadloos netwerk.
? 99,95
PACKARD BELL Net2plug starterpack, waarmee u helemaal compleet bent, om uw eigen thuisnetwerk te starten. Data-uitwisseling, toegang tot een netwerkprinter of toegang tot het Internet over het thuisnetwerk gebeurt allemaal over de bestaande elektrische bedrading bij u in huis. En u bent helemaal vrij om te kiezen welk stopcontact u gebruikt, van de kelder tot de zolder! Een net2plug adapter converteert ieder stroompunt in een verbinding tot dit thuisnetwerk.
Deze starterspack bestaat uit: 2 USB pluggen, waarmee u 2 computers, een computer en een notebook of een computer en een printer met USB-interface met draadloos met elkaar kunt verbinden.
Systeemvereisten: USB-interface. Besturingssoftware: MS Windows 98 Second Edition/ Millenium/2000/XP. Modulatie: OFDM-84 Carrier. Reikwijdte: tot 200 m. Plug & Play installatie. Afm.: H7,2 x B5 x D2,5 cm.
HET GROTE VOORDEEL: ANDEREN KUNNEN GEEN GEBRUIK MAKEN VAN UW NETWERK!
Voor verdere uitbreiding van uw thuisnetwerk kunt u de volgende losse adapters bestellen:
PACKARD BELL Net2plug. Additionele USB 2.0. plug.
of
PACKARD BELL Net2plug. Additionele adapter met WiFi technologie (802.116/9).
Oow,...... nog een computervraagje....... heel vaak als ik een text aan het typen ben dan verspringt mijn textbalk als ik een A intype

Nee q01z, dit heeft NIETS met ouderdom te maken...... een irritante instelling gok ik......