kakanox wrote:ziet er leuk uit mensen! jammer van de schuiver en de bumper... ennuh... Gertjuh... kan jij niet rijden of kom je gewoon vermogen te kort?
Hoop et 2e Maar daar kan jij em toch wel mee helpen, of niet?
kakanox wrote:ziet er leuk uit mensen! jammer van de schuiver en de bumper... ennuh... Gertjuh... kan jij niet rijden of kom je gewoon vermogen te kort?
Hoop et 2e Maar daar kan jij em toch wel mee helpen, of niet?
Ghehe, ik ben niet almachtig ofzo hoor.. weet er ook nog niet zoveel van.. kan ie beter bij Sander wezen ofzo..
Jep , ik heb al contact genom,en met sander.
Dubbele webers moet al wat meer vaart kunnen brengen.
Ennuh ik was trouwens 29e van de 41 geworden.
Vindt het niet slecht voor de eerste keer hoor.
Op het rechte stuk werd ik een beetje voorbij geknald, maare in de bochten en met name scheivlak reed ik er wel een paar goed weg hoor.
Kom idd erg vermogen tekort, maare dat gaat hopelijk wel goed komen...
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
gertjuh wrote:Jep , ik heb al contact genom,en met sander. Dubbele webers moet al wat meer vaart kunnen brengen.
Ennuh ik was trouwens 29e van de 41 geworden. Vindt het niet slecht voor de eerste keer hoor. Op het rechte stuk werd ik een beetje voorbij geknald, maare in de bochten en met name scheivlak reed ik er wel een paar goed weg hoor. Kom idd erg vermogen tekort, maare dat gaat hopelijk wel goed komen...
jij hebt een carb? dan zou ik idd eens dubbele webers proberen.. had je al een spaghetti-spruitstuk? ennuh.. snelle nokkenas? kop laten bewerken? of mag dat allemaal niet?
gertjuh wrote:Jep , ik heb al contact genom,en met sander. Dubbele webers moet al wat meer vaart kunnen brengen.
Ennuh ik was trouwens 29e van de 41 geworden. Vindt het niet slecht voor de eerste keer hoor. Op het rechte stuk werd ik een beetje voorbij geknald, maare in de bochten en met name scheivlak reed ik er wel een paar goed weg hoor. Kom idd erg vermogen tekort, maare dat gaat hopelijk wel goed komen...
Nou jah, je komt alleen vermogen tekort. Daar valt altijd wel wat aan te doen. Als je gewoonweg niet kan rijden, heb je een groter probleem
Leuk verslag en mooie foto's. Zolder is hier hartstikke in de buurt. Lijkt een leuk circuit met wat heuvels e.d. Ben er een paar keer geweest. Maar niet zelf gereden, helaas. (10 september gaat Roeltje met zijn motor ht circuit op!!!)