verhuizing & kenteken/wegenbelasting

Algemene AXClub gerelateerde zaken

Moderator: webmasters

Post Reply
Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 830
Joined: SunJul27, 2003 2:15:57 PM
Location: Arnhem

verhuizing & kenteken/wegenbelasting

Post by Eriks »

Weet iemand of je een verhuizing door moet geven aan de wegenbelasting en/of de RDW, of dat dit automatisch gaat met de inschrijving in de nieuwe gemeente?

BTW: Ik verhuis begin september van Groningen naar Rheden!

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Gaat allemaal op de automaat.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 830
Joined: SunJul27, 2003 2:15:57 PM
Location: Arnhem

Post by Eriks »

Sander wrote:Gaat allemaal op de automaat.


Prima, dat scheelt al weer. Al het ander geregel was al een ramp: essent, waterbedrijf, gemeentes, @home, Chello, lidmaatschappen, RuG, IBG, bank, verzekeringen..... :?

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Waar ga je heen dan? Ik woon inmiddels ook al niet meer in Groningen!
Image

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 830
Joined: SunJul27, 2003 2:15:57 PM
Location: Arnhem

Post by Eriks »

peter wrote:Waar ga je heen dan? Ik woon inmiddels ook al niet meer in Groningen!


Ik ben nog niet helemaal klaar met de studie in Groningen. Ik ben net aan m'n scriptie begonnen en ik moet nog 3 tentamens. Mijn ouders hebben een huis leeg staan. Dat wordt wel te koop gezet, maar tot het verkocht is kan ik er gratis wonen. Dat duurt nog wel een half jaar, denk ik.
Het is in Rheden, vlakbij Arnhem. Aan de Veluwezoom, mooie omgeving om aan een scriptie te werken. Maar ik zal Groningen nog wel gaan missen, denk ik!

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Eriks wrote:
peter wrote:Waar ga je heen dan? Ik woon inmiddels ook al niet meer in Groningen!


Ik ben nog niet helemaal klaar met de studie in Groningen. Ik ben net aan m'n scriptie begonnen en ik moet nog 3 tentamens. Mijn ouders hebben een huis leeg staan. Dat wordt wel te koop gezet, maar tot het verkocht is kan ik er gratis wonen. Dat duurt nog wel een half jaar, denk ik.
Het is in Rheden, vlakbij Arnhem. Aan de Veluwezoom, mooie omgeving om aan een scriptie te werken. Maar ik zal Groningen nog wel gaan missen, denk ik!


Ey daar kom ik ook wellus!

mijn Oom+Vriend wonen op het Rozenbos [13]
dus daar ben ik wellus in de buurt!


mooi wonen.. geweldig! zou dr bijna zeeland voor inruilen
Image

Post Reply