Ik had een vraagje ivm het verkopen van mijn velgen.
Mijn LM velgen gaan de verkoop in, maar omdat de meeste mensen van de axclub van Nederland zijn (en ik van België) zal het moeilijk zijn om deze ter plaatse op te halen.
Daarom vroeg ik mij af of het mogelijk was om zoiets op te sturen (als er belangstelling bij is). Of misschien is er een andere mogelijkheid om ze bij de koper te krijgen.
Ik vraag dit liever op voorhand, zodat ik niet voor verassingen kom te staan tijdens de verkoop.
Groeten
Toon
verkopen vanuit België
Moderator: webmasters
-
- AX super weirdo
Ik denk dat verzenden een beetje prijzig zal zijn... maar het is mogelijk.
-Ik neem aan dat mensen kunnen afhalen
- Je kan ook naar een meeting komen en ze daar afleveren
- Je kan vragen aan een mede landclubgenoot of die ze voor je mee wil nemen naar een meeting
- Of aan een laangenoot verkopen
-Ik neem aan dat mensen kunnen afhalen
- Je kan ook naar een meeting komen en ze daar afleveren
- Je kan vragen aan een mede landclubgenoot of die ze voor je mee wil nemen naar een meeting
- Of aan een laangenoot verkopen

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
gisteren 325 kms gereden om bij twee axclubleden te passeren voor onderdelen....
vandaag zal ik +- 310km rijden voor velgen in Frankrijk
en later in de week nog is voor de laatste nodige stukken
.
Als je graag je ax verwent, dan moet je een xantia kopen om ermee rondrijden achter onderdelen
by the way tel ik altijd de kosten van de kms bij de aankoopprijs om te weten als het interessant is
.... maar aangezien kms rijden in mijn PhoenixGold Xantia geen prijs heeft

vandaag zal ik +- 310km rijden voor velgen in Frankrijk
en later in de week nog is voor de laatste nodige stukken

Als je graag je ax verwent, dan moet je een xantia kopen om ermee rondrijden achter onderdelen

by the way tel ik altijd de kosten van de kms bij de aankoopprijs om te weten als het interessant is